Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رئوفی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان، با تاکید بر اتخاذ تدابیر پیشگیرانه در زمینه اعتیاد، تصریح کرد: با توجه به خسارت های زیانبار اعتیاد به مواد مخدر، اتخاذ اقدامات پیشگیرانه بسیار ضروری است و دستگاه های اجرایی ذیربط امکانات خود را در زمینه پیشگیری از اعتیاد به کار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، افزود: برنامه های پیشگیری از اعتیاد نیازمند بازنگری و به روز رسانی جهت کارآمدی بیشتر است.

رئوفی خاطرنشان کرد: رسانه های جمعی به ویژه صداوسیما با آگاهی بخشی می توانند نقش مهمی در به ثمر نشستن طرح های پیشگیری از اعتیاد، داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، اظهار داشت: از ظرفیت سازمان های مردم نهاد (سمن ها) در اجرای برنامه های پیشگیرانه از اعتیاد به صورت ویژه بهره گرفته شود تا برنامه های اجرا شده در این زمینه به اهداف مورد نظر دست یابند.

کد خبر 5405072

منبع: مهر

کلیدواژه: علی رئوفی استانداری هرمزگان پیشگیری از اعتیاد بارش برف برف و کولاک بوشهر کرمانشاه برف روبی ویروس کرونا سیل هرمزگان سیل کرمان تعطیلی مدارس برف و یخبندان امداد رسانی اردبیل راهداری پیشگیری از اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۸۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکو: در زمینه مذاکرات امنیتی به کشورهای دوست متکی هستیم

به گزارش قدس آنلاین؛ آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن، در واکنش به گفته‌های جان کربی، سخنگو و هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید، مبنی‌بر منتفی بودن هرگونه مذاکرت امنیتی بین آمریکا و روسیه درپی وقوع حمله تروریستی در حوالی مسکو، اعلام کرد که کشورش قصد ندارد برای مذاکرات امنیتی دنباله‌روی آمریکا باشد.

آنتونوف در عین تاکید بر ضرورت تلاش همه‌جانبه برای حل بحران تروریسم تاکید کرد: در شرایط فعلی آماده همکاری با کشورهای دوست که نیمی از جهان را شامل می‌شود هستیم؛ کشورهای مستقل مشترک‌المنافع، کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای و کشورهای عضو بریکس.

او با اشاره به اینکه «ایالات متحده نمی‌تواند به‌تنهایی با تروریسم مقابله کند»، تاکید کرد که «این کشور به‌طور یک‌طرفه همکاری با روسیه برای مبارزه با تروریسم را متوقف کرده است، لذا روسیه نیز قصد ندارد برای حل بحران تروریسم دنباله‌روی آمریکا باشد».

روز جمعه ۲۲ مارس (۳ فروردین) حمله تروریستی به سالن کنسرت کروکس در حوالی مسکو به کشته شدن دست‌کم ۱۳۹ نفر و زخمی شدن ۱۸۲ نفر دیگر منجر شد. یازده نفر در ارتباط با این حمله تروریستی دستگیر شده‌اند، از جمله ۴ فرد مسلح که قصد عبور از مرز اوکراین را داشتند.

دیگر خبرها

  • تأمین اعتبار لازم برای اجرای سامانه دوم آب‌رسانی در دستور کار استانداری
  • تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
  • ایمن‌سازی محور آزادراهی در دستور کار شورای ترافیک
  • ریشه بیشتر آسیب‌های اجتماعی در استان اعتیاد و مشکلات معیشتی است
  • ۷ کیلومتر از محور کندوان نیازمند تعریض و چهاربانده شدن است
  • فراجا با برقراری امنیت زمینه تحقق شعار را فراهم می‌کند
  • اهمیت تحقق شعار سال نیازمند تبیین است
  • دستور جدید رئیسی برای خیرین
  • مسکو: در زمینه مذاکرات امنیتی به کشور‌های دوست متکی هستیم
  • مسکو: در زمینه مذاکرات امنیتی به کشورهای دوست متکی هستیم