Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امداد رسانی و رها سازی به ۴۶دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک در روستاهای شهرستان باروق توسط تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر میاندوآب خبر داد.

امیر جعفرزاده گفت:  براساس‌ گزارش مردمی و ستاد مدیریت بحران با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (۱۱۲) جمعیت هلال احمر استان  ۳۰ دی ماه مبنی برگرفتار شدن یک دستگاه مینی بوس با ۶نفر سرنشین در  منطقه مزبور، بعد از دریافت خبر از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات eoc هلال احمر استان و با هدف رهاسازی خودرو و امداد رسانی به سر نشینان خودروی گرفتار شده به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان، وی در تشریح این امدادرسانی گفت: یک تیم عملیاتی امداد و نجات بهمراه یک تیم پشتیبان شهرستان میاندوآب به همراه اکیپ راهداری و فرمانداری ومرکز فوریت پزشکی ۱۱۵ ، پس از طی مسیر در این عملیات به ۴۶خودرو به استعداد ۵۱خانواده  امداد رسانی کردند.

جعفرزاده افزود: در این عملیات ۴ خودرو سنگین (۲دستگاه لودر و ۲دستگاه گریدر) مسیر ۱۰روستا را برف روبی کرده و مسیر را برای امداد رسانی به خودرو ها باز نمودند و خانوار های گرفتار شده بعد از امداد رسانی  در یکی از روستاهای منطقه(زاغه )در منازل شخصی اسکان اضطراری شدند.

وی تشریح کرد : نیروهای امدادی با توزیع ۲۰  قوطی کنسروجات ، ۴۰ تخته پتو و ۵۰ بسته جیره خشک شامل ( بیسکویت-خرما-آب معدنی) و ۴۰ بسته غذای آماده  به افراد متأثر از این حادثه امداد رسانی کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی امداد و نجات امداد رسانی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۸۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود گفت: بامداد امروز با دریافت گزارشی از مرکز کنترل عملیات استان گیلان مبنی بر سقوط یک مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان لاهیجان، تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دیزبن به محل حادثه اعزام شدند.
 عامر محبی افزود: این فرد به علت سقوط از ارتفاع دچار آسیب دیدگی شدید شده بود، که پس از بررسی‌های اولیه با توجه به شرایط نامساعد منطقه و صخره‌ای بودن محل یک تیم تخصصی نجات از پایگاه هلال احمر رودسر به محل حادثه اضافه شد.
وی با بیان اینکه پس از راه اندازی گروه تخصصی برای نجات این فرد مسیر دسترسی مشخص شد گفت: پس از اقدامات لازم، مصدوم از مرگ رها یافت و به مکان امن منتقل شد. 
رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود تصریح کرد: در این عملیات یک گروه از ایستگاه آتش نشانی شهرستان لاهیجان و تعدادی از اهالی منطقه حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ارائه آموزش‌های امداد و نجات همگانی به بیش از ۳۱ هزار نفرتوسط مربیان داوطلب هلال احمر آذربایجان غربی
  • امداد رسانی به ۴ حادثه در چهارمحال‌ و بختیاری