Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- مراسم تجلیل از بانوان مربی ورزش‌های رزمی در شهرستان گناوه برگزار شد.

خالد خلیلی رئیس انجمن‌های رزمی شهرستان گناوه  در این مراسم گفت: ورزشکاران زن این شهرستان در همه رشته‌های رزمی پرتلاش هستند و چندین ورزشکار در تیم‌های ملی رزمی کشور حضور دارند.

رستم آشنا رئیس هیات‌های رزمی استان بوشهر هم گفت: هیات ورزش‌های رزمی گناوه مقام نخست را در استان دارد

خانم اسلامی‌نیا مربی و رئیس انجمن پنجاک سیلات گناوه نیز گفت: قرار است یک دوره مسابقه بین شهرستانی برای انتخاب تیم استان به منظور اعزام به مسابقات کشوری برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قرار است یک دوره استاژ فنی با حضور مربیان مطرح کشور برگزار کنیم تا بتوانیم سطح دانش رزمی‌کاران شهرستان و استان را افزایش دهیم.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش های رزمی بانوان ورزشکار روز زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود پایگاه امداد دریایی گناوه یک‌زنگ خطر است!

ایسنا/بوشهر همه ساله با شروع مسافرت‌های نوروزی ، شهرستان گناوه یکی از پرترددترین شهرستان‌های استان بوشهر به شمار می‌آید، استفاده از بازار و مراکز تجاری از یک سو و از سوی دیگر استفاده از ساحل شنی زیبا، بر ورود مسافرین و گردشگران تاثیر بسزایی داشته است. دریا به خودی خود در جذب گردشگر و مسافر نقش مهمی را ایفا می‌کند اما یک طرف این طبیعت زیبا خطراتی است که جان افراد به ویژه گروهی که آشنایی با فنون شنا را ندارد همیشه تهدید می‌کند.

به گزارش ایسنا روابط عمومی هلال احمر بوشهر با مقدمه بالا به نقل از  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر  نوشت: از آغاز سفر های نوروزی تا پایان هفتمین روز از آغاز سال جدید بیش از ۵ مورد عملیات نجات غریق در ساحل بندر گناوه انجام شده است که با ورود به موقع پایگاه موقت ساحلی هلال احمر و ناجیان غریق مستقر در نوار ساحلی شاهد تلفات جانی در دریا نبوده ایم.
احسان ایزدپناه گفت: نبود پایگاه امداد دریایی یک‌زنگ خطر است متاسفانه پس از پیگیری های صورت گرفته متوجه شدیم که پایگاه ساحلی هلال احمر به صورت موقت و ویژه ایام نوروزی دایر شده است و بخاطر برخی اتفاقات این پایگاه که قبلاً در محل اسکله صیادی مستقر بوده تعطیل شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در پاسخ به این سوال که چرا این پایگاه فعالیت دائم ندارد اینگونه گفت: ساختمان قبلی پایگاه امداد و نجات دریایی گناوه در سال ۸۸ به عنوان اولین پایگاه دارای ساختمان در کشور افتتاح شد و در حوادث گوناگونی در حوزه دریایی و ساحلی اقدامات موثری انجام داده است.
وی افزود: با توجه به توسعه شهر و اینکه این ساختمان در مسیر خیابان ۳۰ متری قرار داشت ، نیاز به بازگشایی مسیر موجب شد که ساختمان این پایگاه تخریب و همکاری در راستای تخصیص مکان جدید و اعتبار ایجاد ساختمان محقق نگردد.
وی گفت: این پایگاه پس از گذشت حدود بیش از دو سال به علت نداشتن ساختمان جدید، غیرعملیاتی شده است، که پس از پیگیری صورت گرفته و نشست های مختلف زمین جدید برای پایگاه تعیین شده است اما مستلزم تخصیص اعتبار از محل اعتبارات استان نیز م است که امیدواریم دستگاه‌های مرتبط در این مهم جمعیت هلال احمر استان را یاری کنند تا بتوانیم در زمان حوادث یاریگر حادثه دیدگان باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بانوان چادری شاغل در ادارات تجلیل شوند
  • نبود پایگاه امداد دریایی گناوه یک‌زنگ خطر است!
  • تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رییس جمهور ۱۱ فروردین برگزار می شود
  • رئیس جمهور شنبه نمایشگاه قرآن می‌آید
  • کاظمی پور: شاهد حضور بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی هستیم
  • کاظمی‌پور: بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی جمع شدند
  • تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان
  • تجلیل از بانوان فعال قرآنی و سفره افطاری روزه اولی ها در مراغه
  • تولید و تأمین روزانه ۴۴۵ هزار مترمکعب آب در استان بوشهر در نوروز
  • ۵۷ هزار مسافر نوروزی در مدارس گناوه اسکان پیدا کردند