Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: نیروهای عملیاتی این جمعیت در قالب ۲۵ تیم در محورهای برف گرفته استان مستقر و به حادثه دیدگان امداد رسانی می‌کنند.

«‍ علی‌اصغر علی‌اکبری» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی بارش برف در استان ۲۵ تیم امدادی هلال احمر در محورهای ایلام به چوار، چوار به ایوان، ایوان به اسلام آباد گردنه قلاجه، ایلام به چرداول، ایلام به تنگه ارغوان، ایلام به بدره و دره شهر محدوده مله پنجاب و پاکل ، ملکشاهی به ایلام، ملکشاهی به میمه، ملکشاهی به مهران، دهلران به میمه، سیروان به ایلام، چرداول به چهارمله و آبدانان به دره شهر گردنه کبیرکوه مستقر شده و خدمات امدادی را به حادثه دیدگان ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نجاتگران جمعیت هلال احمر پس از اعزام به مناطق برفگیر نسبت به ۴۸۶ خودرو گرفتار شده و بیش از یک هزار و ۷۰۰ مسافر حادثه دیده امدادرسانی کردند، گفت: امدادگران و نجاتگران هلال احمر به ۴ خانوار روستایی متاثر از برف در مناطق روستایی شهرستان ملکشاهی امدادرسانی و  اقلام امدادی شامل پتو، موکت و نایلون پوششی را در بین آنها توزیع کردند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام تاکید کرد: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام هلال احمر جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز

ابوالفضل محبان در گفت‌وگو با مهر از حادثه برخورد دو دستگاه پراید در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تصریح کرد: بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: در اثر این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه ۲ نفر از مصدومین توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و ۴ نفر هم توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شدند.

محبان بیان کرد: متأسفانه در این حادثه ۱ نفر جان خود را از دست داد که پیکر وی پس از رهاسازی بوسیله ست هیدرولیک، به عوامل انتظامی تحویل شد.

کد خبر 6088124

دیگر خبرها

  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت