Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از امدادرسانی به در راه‌ماندگان و گرفتارشدگان در برف و کولاک در محور اندیکا - بازفت خبر داد.

علی پهلوان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بارش برف سنگین در محور اندیکا - بازفت در مرز حوزه‌های استحفاظی استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری و گرفتار شدن خودروهای در حال تردد در آن محور، امدادرسانی به در راه ماندگان و گرفتارشدگان در برف و کولاک با تلاش نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان اندیکا صورت پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: در این راستا، سه تیم عملیاتی این جمعیت به رهاسازی ۲۰۰ خودروی گرفتار شده در برف و کولاک پرداختند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ۴۸ نفر نیز با توجه به شرایط جوی، در راه مانده بودند که توسط نجاتگران هلال احمر اسکان یافته و تغذیه اضطراری دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به شرایط ناپایدار جوی به ویژه در محور تاراز، از رانندگان خواست از تردد در این مسیر بدون همراه داشتن تجهیزات مناسب زمستانی از جمله زنجیر چرخ و اطمینان از سلامت سیستم‌های گرمایشی و برف پاکن‌های خودروهای خود، اجتناب کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان هلال احمر بارش برف امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۸۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ نفر گرفتار در سیل استان کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به ۲۵۰ نفر در ۲۲ شهر و روستای متاثر از سیل در نقاط مختلف استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جیرفت، رضا فلاح شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع باران‌های شدید، سیل‌آسا و آبگرفتگی در نقاط مختلف استان کرمان، اظهار داشت: نیروهای امدادی هلال احمر از روز گذشته تاکنون در 22 شهر و روستای متاثر از سیل امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه تاکنون به 250 نفر گرفتار در سیل استان کرمان امدادرسانی شدند، افزود: در این مدت 96 نفر نیز توسط هلال احمر اسکان داده است.

وی به حضور 100 نیروی امدادی در قالب 22 تیم در مناطق سیل‌زده استان اشاره کرد و گفت: تاکنون بسته‌های غذایی، پتو، چادر و موکت به مقدار لازم در مناطق متاثر از سیل توسط هلال احمر توزیع شده است.

فلاح افزود: تاکنون شهرستان‌های رودبارجنوب، منوجان، قلعه گنج، جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، سیرجان، رابر و ریگان تحت تاثیر حوادث جوی قرار گرفته‌اند.

به گزارش تسنیم، وقوع باران‌های شدید و سیل‌آسا از ساعات اولیه روز سه‌شنبه در استان کرمان آغاز شده و براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی این بارندگی‌ها تا امروز در استان ادامه دارد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • ببینید | گرفتار شدن ۴ نفر در سیلاب | امدادگران هلال احمر به داد آنها رسیدند
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ نفر گرفتار در سیل استان کرمان
  • تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری
  • اردوگاه‌های اسکان اضطراری در شرق جاسک دایر شده است
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۰۸ نفر گرفتار در سیل و آبگرفتگی
  • سیلاب در محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت
  • سیلاب محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت