Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-20@15:56:39 GMT

هزار لیتر‌ سوخت قاچاق در جزیره قشم کشف شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۸۵۹۱

به گزارش تسنیم، مجتبی قهرمانی با اشاره به کشف محموله 78 هزار لیتری سوخت قاچاق در جزیره قشم اظهار کرد: با هماهنگی مقام قضایی، ماموران دریابانی قشم، پس از شناسایی 3 عدد مشک حاوی سوخت قاچاق در این جزیره، نسبت به توقیف آنها اقدام کردند و از این مشک های متعلق به قاچاقچیان سوخت، بیش از 78 هزار لیتر گازوئیل کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری هرمزگان ارزش تقریبی سوخت های مکشوفه را 89 میلیارد و 700 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: بنابر گزارش ضابطان، اقدامات پلیسی به منظور شناسایی و دستگیری عوامل نگهداری این محموله قاچاق، ادامه دارد و نتایج آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی همچنین با تأکید بر اینکه ممانعت از قاچاق به ویژه قاچاق سوخت به صورت مستقیم بر بهبود معیشت و اقتصاد جامعه تأثیر دارد، اظهار کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده شوم قاچاق سوخت، اجازه هیچ گونه فعالیت سودجویانه در این خصوص را نخواهند داد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۸۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تریلی حامل ۲۹ هزار لیتر گازوییل قاچاق در کاشان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی کاشان گفت: در اجرای تدبیر‌های پیشگیرانه برای مقابله با قاچاق کالا و سوخت، ماموران انتظامی این فرماندهی حین کنترل یکی از جاده‌های منتهی به شهرستان کاشان به یک دستگاه تریلی حامل سوخت مشکوک شدند و برای بررسی آن را متوقف کردند.
سرهنگ ایرج کاکاوند افزود: ماموران باهماهنگی مرجع قضایی به بازرسی از خودرو پرداخته و موفق شدند ۲۹ هزار لیتر گازوییل قاچاق که بدون هرگونه مدارک و مجوز قانونی برای حمل بود را کشف کنند.
وی، برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش محموله سوخت کشف شده را ۹ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: راننده متخلف خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر
  • کشف ۱۴۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف تریلی حامل ۲۹ هزار لیتر گازوییل قاچاق در کاشان
  • کشف ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در پاکدشت
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق در کاشان
  • کشف ۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در بیرجند 
  • توقیف کامیون حامل ۱۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در سرایان
  • کشف سوخت قاچاق در فریمان
  • کشف بیش از ۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند