Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - مهدی اکبری‌دهبالایی ، گفت: افزایش حضور بانوان برای اهدای خون یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل در استان ایلام است و معتقدیم فرهنگ سازی برای اهدای خون باید از خانواده‌ها آغاز شود، چون تاثیرپذیری فرزندان از مادران در خانواده می‌تواند زمینه ساز این فرهنگ خداپسندانه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به اجرای پویش سراسری اهدای خون بانوی ایرانی با شعار هر خانه یک پایگاه اهدای خون از دوم تا هشتم بهمن ماه امسال اشاره کرد و گفت: این پویش برای مشارکت هرچه بیشتر بانوان در امر اهدای خون در نظر گرفته شده که امیدواریم شاهد حضور پررنگ بانوان استان در این زمینه باشیم.

مدیر کل انتقال خون استان ایلام با تاکید بر اینکه تمام دستورالعمل های بهداشتی کرونا در پایگاه انتقال خون ایلام رعایت می‌شود و جای هیچ گونه نگرانی برای اهدای خون وجود ندارد، گفت: امیدواریم با مشارکت هر چه بیشتر دفتر امور زنان و خانواده استانداری ایلام شاهد مشارکت بیشتر بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان برای اهدای خون باشیم.

او گفت: برای استقبال بیشتر بانوان استان جزییات این پویش در نشست کارشناسان بانوی دستگاه‌های اجرایی مطرح و مقرر شد بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان تا پایان امسال اهدای خون داشته باشند و رابطین انتقال خون در ادارات استان برای برگزاری برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدای خون دستورالعمل های بهداشتی برای اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۳۷۰ واحد خونی در پویش نذر خون فارس

محمدرضا جعفری از اهدای ۳۷۰ واحد خونی پویش نذر خون تا ۱۵ ماه مبارک خبر خبرداد و گفت: ماه رمضان، ماه مهمانی خدا و فرصتی برای ترویج فرهنگ اهدای خون و تعمیق فرهنگ نوع‌دوستی و سالم زیستن است.

او گفت: پویش نذرخون همگانی در راستای اعلان سازمان انتقال خون مبنی بر کاهش ذخایر خونی استان برگزار شد و کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش‌های همگانی استان فارس در غالب پویش مردمی نذر خون همگانی و مسئولیت اجتماعی با حضور گسترده مربیان، مسئولین کمیته‌ها، روسای شهرستان‌ها و ورزشکاران هیات‌های ورزش همگانی استان فارس بصورت جهادی در پایگاه‌های انتقال خون حضور یافتند.

جعفری گفت: با توجه به هماهنگی و فراخوان کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش‌های همگانی استان فارس، جمع کثیری از ورزشکاران هیات ورزش‌های همگانی استان در سراسر فارس در مراکز انتقال خون حاضر شدند و خون خود را برای اهدا به مردم نیازمند تقدیم کردند.

او افزود: اهدای خون امری خدا پسندانه است که هم استانی‌های عزیز برای رضای خداوند شیره وجودی خود را نذر می‌کنند و به بیماران نیازمند یاری می‌رسانند و هر فردی که یک واحد خون اهدا می‌کند در واقع در نجات جان سه نفر سهیم است.

جعفری در پایان با قدردانی از همه ورزشکاران هیات ورزش‌های همگانی در سراسر استان پهناور فارس و سومین حرم اهل بیت علیهم السلام که در این فراخوان شرکت کردند از همه هم استانی‌های عزیز درخواست کرد تا در این امر مهم و خدا پسندانه مشارکت کنند.

او افزود: در سال ۱۴۰۳ با برنامه ریزی‌های انجام شده در بحث مسئولیت اجتماعی بنا بر مشارکت جهادی خانواده بزرگ همگانی فارس در مباحث فرهنگی و امید آفرینی در جامعه است. 

تکریم خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و اجرای حداقل ۳۰ پویش اجتماعی در کنار برگزاری برنامه‌های ورزشی و عمومی، دوره‌های آموزشی و مسابقات استانی و کشوری بخشی از برنامه‌های هیات ورزش‌های همگانی استان فارس در سال ۱۴۰۳ خواهد بود و مشارکت اجتماعی مردم در برنامه‌ها باعث ایجاد نشاط اجتماعی و امید آفرینی در جامعه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • فعالیت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز
  • اهدای ۳۷۰ واحد خونی در پویش نذر خون فارس
  • بانوان استان سمنان در اهدای خون بیش از۶ درصد مشارکت دارند
  • در پویش مهر سرخ ۹۱۶ نفر خون اهداء کردند
  • ۱۰۴ نفر در خراسان جنوبی برای اولین بار خون اهدا کردند
  • شرکت 916 نفر در پویش اهدای خون مهر سرخ در خراسان جنوبی
  • رشد ۵۷ درصدی اهدای خون بانوان در سیستان و بلوچستان
  • مشارکت ۹۱۶ نفر درپویش اهدای خون مهرسرخ در خراسان جنوبی
  • 916نفر درپویش اهدای خون مهرسرخ خراسان‌جنوبی شرکت کردند
  • رشد ۷ درصدی اهدای خون در اصفهان / شاخص اهدای خون بانوان به ۳.۵۱ درصد رسید