Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@07:23:58 GMT

برپایی نمایشگاه نقاشی نبض هنر در همدان

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۸۶۵۰

برپایی نمایشگاه نقاشی نبض هنر در همدان

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-  در این نمایشگاه گروهی، ۶۸ اثر از هنرجویان آموزشگاه نائینی شهر همدان، در معرض دید عموم قرار گرفته است.

نمایشگاه نبض هنر از ۲۹ دی‌ماه تا ششم بهمن ماه امسال در نگارخانه معلم واقع در کانون فرهنگی، تربیتی مهدیه میزبان علاقمندان به هنر‌های تجسمی است.

در این نمایشگاه آثار نقاشی مجتبی نائینی، مائده اکبری، مریم قصابانی، مهدی ارن، ابوالفضل عابدزاده، یگانه دشت‌صبح، لیلا صبحی امجد، فرحناز رمضانی، مجید نصیری یاوند، زهرا شیری، پارمیدا علفی، کوثر آرین‌منش، رقیه رضایی، نگین رضایی مرزبان، نرگس سنایی، زهرا گل‌محمدی، فاطمه میرزایی، زینب میرزایی، ملیحه داغانی، ریحانه رستمی، زهرا رستمی، اعظم نائینی، محدثه نظری، پریا ابراهیمی، علیرضا خاوری، فاطمه الوندی، ثمین احمدی، هانیه فرهادی توکل، محیا مرادی، هلیا آقاجانی، غزل شیرمحمدی، پریا اسماعیلی، مانیا اسماعیلی، صبا کریمی، مهتاب شهبازی، امیرحسین شرافت، محمدمهدی شرافت، هانیه رجبلو، زهرا خلوصی، علی هیزجی، شقایق رجبی‌امیر و علی ربیعی به نمایش گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه نبض هنر، همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۱۸ به کانون مهدیه مراجعه کنند.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نقاشی نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ نمایشگاه و جشنواره مهارتی دانش آموزی در کرج برپا شده تا با نمایش بخشی از توانمندی دانش آموزان، گرایش به رشته‌های فنی افزایش یابد. 

در این نمایشگاه دانش آموزان در رشته های مختلف آثارشان را معرفی می کنند، هم چنین فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی هم در رشته ای جدید به علاقه مندان  معرفی  می شود.

مدیر کل  آموزش و  پرورش  استان  البرز گفت: آموزش دانش  آموزان  در رشته های فنی  و حرفه ای  یکی از  راهکارهای  موثر در  کاهش بیکاری فارغ التحصیلان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد
  • آثار مکرمه قنبری به نمایش درمی‌آید/ قصه‌هایی از دری‌کنده
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • برپایی نمایشگاه دست سازه‌های هنرجویان در دهق
  • «لی لی عامری» سازه‌های نامرعی می‌سازد