Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@16:09:37 GMT

آماده باش کامل پرسنل مخابرات لرستان

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۸۶۶۰

آماده باش کامل پرسنل مخابرات لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان، نبی اله شمسی فر در این باره گفت : برای تقویت و پایداری ارتباطات مخابراتی در بارش های سنگین برف در استان کلیه پرسنل فنی اجرایی شرکت در آماده باش کامل قرار دارند .

وی با اشاره به  بارش برف سنگین و برودت هوا از آماده باش کامل تمام واحدهای اجرایی برای گذر از بحران پیش رو خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شمسی فر  با اشاره به هشدارهای هواشناسی  بارندگی‌ها  و بارش برف سنگین گفت : با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مخابراتی در تمام شرایط ، آماده ارائه خدمات  در مواقع اضطراری هستیم  و با انجام کارهای مقدماتی و مدیریت بحران، در تمام حوزه‌ها بدون هیچ مشکلی خدمات مخابراتی را به مشتریان ارائه دهیم.

مدیر مخابرات منطقه لرستان تصریح کرد:  با تشکیل تیم‌های فنی و متخصص همه بخش‌های مختلف ارتباطات در استان اماده اند تا در صورت ایجاد مشکل در این بخش‌ها به مرتفع کردن آن بپردازند.

شمسی فر بیان نمود :  همچنین با تدابیر اندیشیده شده و آماده باش کامل همکاران ما در بخشهای فنی و رفع خرابی ها در اسرع وقت ، علی رغم انسداد برخی راههای دسترسی و قطع برق در برخی ایستگاهها تا این لحظه ارتباط مخابراتی در سطح استان پایدار بوده و قطعی عمده ای رخ نداده است.

46

کد خبر 1594786

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بارش برف باران شرکت مخابرات استان لرستان آماده باش کامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کرمان اظهار داشت: اطلاع رسانی کامل به فرمانداران و مدیران صورت گرفته است و از آنها می‌خواهیم آمادگی کامل را داشته باشند.

وی افزود: هر چند که در بعضی موارد به دلیل حجم بالای آب توان مدیریت بحران کم می‌شود اما باز هم باید با توجه به ویژگی هر نقطه تصمیمات خاص و شاخص گرفته شود.

استاندار کرمان، با بیان اینکه آمادگی کامل تمام دستگاه‌های خدمات رسان جهت مقابله با بحران لازم است تصریح کرد: اطلاع رسانی به مردم بسیار اهمیت دارد، زیرا یکی از دلایل موفقیت در سیل جنوب نیز همین مسئله آگاهی و کمک مردم بود.

کد خبر 6087789

دیگر خبرها

  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریم
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • انجام تعمیرات کامل نیروگاه برق شهرستان ری
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • آماده باش کامل راهداری استان در آماده باش کامل به سر می‌برد
  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • تیشه به ریشه آنها بزنید و تمام!