Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@07:24:39 GMT

آمار روزانه فوتی کرونا در استان همدان صفر شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۸۷۲۱

آمار روزانه فوتی کرونا در استان همدان صفر شد

دکتر «محمد طاهری» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۱۶۶ نفر رسیده است.

وی اظهار داشت: همچنین با شناسایی ۲۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۳۱ هزار و ۱۹۸ و بیماران سرپایی مثبت به ۱۰۰ هزار و ۳۵۲ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان خاطرنشان کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲۲ نفر بود که ۳۵ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

دکتر طاهری خاطرنشان کرد: همچنین ۶ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۳۰ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۶۵۳، بهار یک هزار و ۵۷۰، تویسرکان یک هزار و ۵۹۸، رزن یک هزار و ۲۴۲، درگزین ۴۲۱، فامنین ۴۱۴ و کبودراهنگ یک هزار و ۵۴۷ نفر است.

دکتر طاهری تصریح کرد: همچنین تاکنون پنج هزار و ۸۱۰ نفر در ملایر، چهار هزار و ۱۷۱ نفر در نهاوند و ۱۲ هزار و ۸۷ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

به گزارش ایرنا و براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان استان همدان ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان استان همدان ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان استان همدان ویروس کرونا استان همدان یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی‌ در فارس و اصفهان

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق‌شدگی در فروردین ماه سال ۱۴۰۳، گفت: بیشترین فوتی‌های ناشی از غرق‌شدگی مربوط به استان‌های فارس و اصفهان بوده است. - اخبار اجتماعی -

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم از رشد 22 درصدی آمار مصدومان غرق‌شدگی در فروردین سال 1403 نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و اظهار کرد: در فروردین ماه سال جاری 118 نفر دچار غرق‌شدگی شده‌اند که از این تعداد متأسفانه 64 نفر فوت کرده‌اند.

رشد 59 درصدی مصدومان غرق‌شدگی در نخستین ماه سال

وی افزود: آمار حوادث و مصدومان غرق‌شدگی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 59 درصد و آمار فوتی‌ها 2 درصد رشد داشته است.

54 فوتی در تصادفات هفته آخر فروردین/ 11 فوتی بر اثر غرق‌شدگی

استان‌های دارای بیشترین آمار فوتی و مصدوم غرق‌شدگی

یکتاپرست ادامه داد: بیشترین آمار غرق‌شدگی در استان‌های بوشهر با 15 مصدوم و هرمزگان با 8 نفر بوده است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: بیشترین فوتی‌های ناشی از غرق‌شدگی نیز مربوط به استان فارس با 11 فوتی و اصفهان با 7 نفر فوتی بوده است.

دریاها عمده علت غرق‌شدن در تابستان

وی با بیان این که غرق‌شدگی در هر بازه زمانی دلیل خاصی دارد؛ بیان کرد: برای مثال در تابستان بیشترین آمار غرق‌شدگی مربوط به غرق شدن در دریاهاست و در برخی بازه‌های زمانی مربوط به غرق‌شدگی در استخرهای کشاورزی است. در فروردین ماه امسال بیشترین آمار غرق‌شدگی به دلیل طغیان رودخانه‌ها و یا در اثر سیلاب بوده است.

یک توصیه مهم به مردم برای پیشگیری از غرق شدگی

مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس کشور تأکید کرد: توصیه ما به مردم این است که در هنگام گردش در طبیعت از استقرار در بستر رودخانه‌ها خودداری کنند و در حریم آب‌های جاری مستقر نشوند و اتومبیل خود را نیز در این مکان‌ها پارک نکنند زیرا گاهی مردم تصور می‌کنند که حجم آب رودخانه اندک است اما بارش‌های موسمی می‌تواند باعث طغیان رودها و گرفتار شدن در سیلاب شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرگ ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران
  • فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی در فارس و اصفهان
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی‌ در فارس و اصفهان
  • فوت و مصدومیت ۱۱۸ نفر بر اثر غرق شدگی در سال جاری 
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد
  • برای جلوگیری از بستری‌های بی دلیل بیماران چه باید کرد؟
  • نقش آزمایشگاه در جلوگیری از بستری‌های بی‌دلیل بیماران
  • نقش آزمایشگاه‌ها در پیشگیری از بستری‌ بی‌دلیل بیماران در بیمارستان موثر است
  • نقش آزمایشگاه در جلوگیری از بستری‌های بی دلیل بیماران