Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@23:37:40 GMT

بازداشت سارق مسلح منزل در ولنجک

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۸۹۳۱

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ازدستگیری سارق مسلح منزل در ولنجک خبر داد. خبرگزاری میزان- سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: عملیات کلانتری ۱۶۳ ولنجک در حین گشت زنی جهت پیشگیری در سطح حوزه استحفاظی از وجود دو نفر سارق در منزلی مطلع می‌شوند که جهت بررسی بیشتر به آدرس اعلامی مراجعه و مشاهده می‌کنند فردی با یک دستگاه خودرو در حال زاغ زنی منزل بوده و درب منزل روبرویی آن باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: عملیات کلانتری ۱۶۳ ولنجک ابتدا شماره پلاک خودرو را استعلام که مشخص می‌گردد پلاک متعلق به خودروی دیگری است و جهت بررسی بیشتر به خودرو نزدیک که راننده خودرو که از خودرو پیاده و درحال تماشای منزل روبرویی بوده با روئیت مامورین با سلاح کلت کمری اقدام به تیراندازی به سمت مامورین کرده و به صورت پیاده متواری می‌شود.   بیشتر بخوانید: سارقان زورگیر در غرب تهران دستگیر شدند

این مقام پلیسی افزود: مامورین در تعقیب و گریز و تیر اندازی هوایی متهم را در حالی که به سمت مامورین در حال تیراندازی بوده زمین گیر و دستگیر میکنند و در بازرسی بدنی یک قبضه سلاح کلت کمری و ۱۲ تیر جنگی کشف میکنند و در بررسی خودرو متهم مشخص می‌گردد مدتی پیش از محله نازی آباد سرقت شده است و از داخل خودرو تعدادی آلات و ادوات سرقت از جمله تعدادی پیچ گوشتی، دو عدد انبر قفلی، دو عدد دیلم و دستکش و انواع چسب و... کشف می‌گردد.

سرهنگ موقوفه‌ای با بیان اینکه متهم به همرا همدستانش اقدام به سرقت منزل میکردند و در بررسی بعمل آمده متهم دارای ۵ مورد سابقه سرقت و تحمل حبس در زندان میباشد و تا کنون ۳ نفر از شکات شناسایی شده اند و همچنین تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم و دستگیری همدستان در دستور کار پلیس میباشد خاطرنشان کرد: پرونده متهم جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس دستگیری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۸۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سردار سید محمود میرفیضی گفت: بدنبال ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان تیم ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.
متهم با استفاده از شگرد‌های مختلف و دادن چک، اعتماد را جلب کرده و برای تحویل خودروی خارجی مقدار قابل توجهی پول دریافت کرده است.
ماموران پلیس با بهره‌برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار در شهرستان آبادان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات کاملا غافلگیرانه آن را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود گفت: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان