Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - علی پهلوان گفت: با توجه به بارش برف سنگین در محور اندیکا- بازفت در محدوده حوزه استحفاظی استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری و گرفتار شدن خودروهای در حال تردد در این محور، امدادرسانی به در راه ماندگان و گرفتار شدگان در برف و کولاک با تلاش نجاتگران جمعیت هلال احمر انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان 3 تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر ۲۰۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک در این‌منطقه را رهاسازی کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با توجه به شرایط ناپایدار جوی به ویژه در محور تاراز، از رانندگان خواست از تردد در این مسیر بدون همراه داشتن تجهیزات مناسب زمستانی از جمله زنجیر چرخ و اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاکن های خودرو اجتناب کنند.

منطقه برف گیر تاراز در محدوده ای از جاده اندیکا - شهرکرد قرار داد.

منطقه گردشگری و برفگیر تاراز در اندیکا در ۴۰ کیلومتری شهر قلعه خواجه مرکز شهرستان اندیکا و در بخش چلو این شهرستان قرار دارد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش برف امدادرسانی برف و کولاک جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۸۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خودرو‌های گرفتار برف در کوهرنگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کوهرنگ گفت: سرنشینان این خودرو‌ها در گردنه چری و شاه منصوری گرفتار شده بودند.
علی محمدی افزود: در شبانه روز گذشته با تلاش نیرو‌های هلال احمر شهرستان سرنشینان این خودرو‌ها نجات یافتند.
شهرستان کوهرنگ در فاصله ۹۸ کیلوکتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • رهایی 170 نفر گرفتار در کولاک تکاب
  • ۱۷۰ نفر گرفتار در کولاک تکاب رهایی یافتند
  • بارش برف در محور تکاب - شاهین دژ / امدادرسانی به ۱۷۰ نفر+فیلم
  • بارش برف در محور تکاب - شاهین دژ / امدادرسانی به ۱۷۰ نفر
  • امدادرسانی به ۱۷۰ نفر از متاثرین برف و کولاک در شهرستان تکاب
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ شهروند خوزستانی در پی آب‌گرفتگی معابر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ شهروند خوزستانی در پی آبگرفتگی معابر
  • تداوم امدادرسانی متاثر از آبگرفتگی در خوزستان
  • امدادرسانی به خودرو‌های گرفتار برف در کوهرنگ
  • امدادرسانی به ۳۱ نفر گرفتار آبگرفتگی در هویزه + عکس