Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سردار سیدتیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا با اعلام آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت:در برخی از محورهای استان‌های مازندران، گلستان، سمنان و خراسان شمالی بارش برف و باران جریان دارد.

 وی در تشریح آخرین وضعیت محورهای شمالی کشور با بیان اینکه آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی مسدود است از  تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسینی با اعلام اینکه در محور فیروزکوه برف می بارد خاطرنشان ساخت: محورهای چالوس، هراز و آزادراه های تهران - شمال و قزوین - رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

جانشین پلیس راهور ناجا محورهای مسدود شریانی را به شرح ذیل اعلام کرد: 

۱) دهگلان - حسین آباد

۲) آزادراه خرم آباد - پل زال (باند غربی)

۳) سقز - مریوان

۴) رودبار - ایرانشهر

۵) ریگان - ایرانشهر

۶) اسالم - خلخال

۷) سقز - بانه

۸) سنندج - مریوان

۹) بیجار - دیواندره

۱۰) کبودرآهنگ - زنجان

۱۱) پیرانشهر - تمرچین

۱۲) کیاسر - سمنان

۱۳) آزادشهر - شاهرود

وی گفت: محور دالکی - برازجان مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین کمربندی قدیم برازجان انجام شده، همچنین محور بندرخمیر - بندرلنگه نیز تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین بندرخمیر - دژگان - بندرلنگه انجام می شود؛ محور بندرخمیر - بندرعباس هم مسدود است و تردد از مسیر جایگزین سه راهی گچین - سه راهی منبع آب انجام می‌شود.

جانشین پلیس راهور ناجا محورهای دارای انسداد فصلی را گنجنامه - تویسرکان سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، پونل - خلخال، وازک - بلده، هشتگرد - طالقان و لاسم - ارجمند اعلام کرد.

وی محورهای مسدود غیرشریانی را به شرح ذیل اعلام کرد:

۱) میل نادر - سفیدآبه

۲) یاسوج - چرام

۳) پاتاوه - دهدشت

۴) دندی - تکاب

۵) سه راهی ایرانخواه - تکاب

۶) برجک - زهکلوت

۷) مهاباد - پسوه

۸) سروآباد - اورامانات

۹) منوجان - هشتبندی

۱۰) رودبار - مظفرآباد

۱۱) رودبار - آبسردوئیه

۱۲) رودبار - بیژن آباد

۱۳) تهم - چورزق

۱۴) فاریاب - زیارتعلی

۱۵) قلعه گنج - رمشک

۱۶) بیجار - قروه

۱۷) مهاباد - بوکان

۱۸) زنجان - طارم

۱۹) نهاوند - نورآباد

۲۰) سیاهکل - دیلمان

۲۱) کیاسر - دامغان

۲۲) گرگان - شاهرود (توسکستان)

سردار حسینی با اعلام استقرار مأموران پلیس راه و راهور ناجا در گردنه های برفگیر در راستای مدیریت تردد و خدمت رسانی به رانندگان از شهروندان درخواست کرد: از سفرهای غیر ضروری خودداری کرده و در صورت تردد در جاده ها از سالم بودن بخاری و برف پاک‌کن خودرو اطمینان حاصل کرده و حتماً زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند؛ همچنین رعایت سرعت مطمئنه از جمله ضروریات تردد در جاده‌های کشور در شرایط زمستانی است.

کد خبر 651644 برچسب‌ها پلیس راهور - جاده‌ها سفر - جاده

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور جاده ها سفر جاده پلیس راهور راهور ناجا جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۹۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان

 مقیمی در جمع خبرنگاران به میزبانی مدیریت راه‌های استان سمنان با اشاره به اینکه سه میلیون و ۵۳۲ هزار وسیله نقلیه در محورهای استان طی فروردین ماه تردد کردند، گفت: متوسط تردد ساعتی در محورهای ورودی استان در این بازه زمانی دو هزار و ۳۸۵ تردد در ساعت بوده است.

وی افزود: با توجه به آمار احصا شده از سامانه‌های هوشمند، جمعه ۲۴ فروردین پرترددترین روز در این بازده زمانی بوده است.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای ورودی استان طی این مدت را ۱۴ درصد عنوان کرد و افزود: سامانه‌های هوشمند حمل و نقل از قبیل دوربینهای نظارت تصویری، سامانه‌های تردد شمار، سیستم توزین در حال حرکت و سامانه‌های ثبت تخلف در کلیه جاده‌های استان سمنان فعال هستند و از این طریق، وضعیت ترافیکی و همچنین رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در محورها مورد کنترل و پایش قرار می‌گیرد.

مقیمی با اشاره به اینکه پرتردد ترین محور در این بازه محور آرادان – گرمسار بوده، افزود: همواره همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در قالب گشت‌های نظارت راهداری و ترابری فعالیت مضاعفی دارند و به صورت مستمر در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول به خدمت رسانی در طول راه‌های استان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان