Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «مسابقه ایران» با هدف معرفی مسابقات رادیویی سایر مراکز استانی راهی آنتن رادیو صبا می شود.

«مسابقه ایران» با پخش قسمت های جالب و شنیدنی از این مسابقه ها و گفتگو با عوامل برنامه ساز آنها به معرفی مسابقات در سایر مراکز استان ها می‌پردازد. روز شنبه دوم بهمن ماه مسابقه «صفر شش یک» از مرکز خوزستان در این برنامه معرفی و با تهیه کننده این برنامه گفتگو می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرکردن اوقات فراغت مخاطبان و ایجاد رقابت سالم در فضایی شاد و مفرح از رویکردهای این مسابقه رادیویی است.

«مسابقه ایران» هر شب از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰:۳۰ به تهیه کنندگی و اجرای مونا قنادها از رادیو صبا پخش می شود.

کد خبر 5405219 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو صبا خوزستان مسابقه برنامه رادیویی چهلمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران فیلم سینمایی فیلم کوتاه هنرمندان تئاتر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر روسیه سریال ایرانی برنامه تلویزیونی جشنواره فیلم فجر پردیس سینمایی چارسو تئاتر شهر چهلمین جشنواره تئاتر فجر رادیو صبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۹۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت روز سعدی در رادیو صبا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، روز یکم، اردیبهشت ماه به مناسبت بزرگداشت سعدی برنامه‌های «کوک آوا و مشتاق دیدار» را با موضوع آثار سعدی راهی آنتن می‌کند.

روز شنبه برنامه موسیقی محور کوک آوا با ترانه‌هایی از اشعار سعدی پخش می‌شود.

«کوک آوا» یکی از برنامه‌های موسیقی‌محور این شبکه رادیویی است که با ترکیب متن، ترانه و موسیقی یک بسته شنیداری را پخش می‌کند. «کوک آوا» برنامه‌ای است که قطعات موسیقی باکلام را بر اساس یک مضمون مشترک انتخاب و بخش‌هایی از آنها را پخش می‌کند.

این برنامه موسیقی محور هر روز ساعت ۶:۱۵ به تهیه‌کنندگی انسیه شمس‌اللهی پخش می‌شود.

«مشتاق دیدار» یکی از برنامه‌های ادبی این شبکه رادیویی است که با روایت امیرحسین مدرس داستان‌های عامیانه را روی آنتن می‌برد.

این برنامه روز شنبه با روایت حکایت های سعدی همراه شنوندگان می شود.

«مشتاق دیدار» هر روز ساعت ۱۳ به تهیه‌کنندگی مژگان فرزین و امیرحسین مدرس تقدیم مخاطبان می شود.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت روز سعدی در رادیو صبا
  • از فرهنگ اقوام تا تجلیل از نخبگان و فرهیختگان
  • مطالعات جدید برای ایجاد توازن میان مناطق غنی و فقیر درون استان ها / شاخص های توسعه درون استان‌ها نامتعادل توزیع شده اند
  • جشنواره «پژواک» بین‌المللی می‌شود؟/افزایش آثار رادیویی غیرسازمانی
  • برنامه رادیویی «محبت بی دریغ» از رادیو سلامت
  • از کنار نخل و دریا «زیر آسمان ایران» را بشنوید
  • معرفی ۵ معلم کردستانی به مرحله نهایی انتخاب معلمان نمونه
  • روایت تجربه‌ای ۲ ساله در یک جشنواره رادیویی/ من یک مادر هستم
  • واکاوی بازتاب‌های جهانی عملیات «وعده صادق» از رادیو فرهنگ
  • «ایستگاه ۱۰۶»؛ ریشه‌های تهاجم فرهنگی را واکاوی می‌کند