Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - سرهنگ امرانی با بیان اینکه پیامک دعوت به خدمت به ۳۰ هزار مشمول غایب سربازی در استان  آذربایجان شرقی ارسال شده است، گفت: این افراد شامل تمام مشمولان متولد سال ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۲ هستند که به عناوین مختلف تاکنون نتوانستند تکلیف نظام وظیفه خود را مشخص کنند.

 تسهیلات جدیدی از سوی سازمان نظام وظیفه برای مشمولان غایب استانی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محل آموزش مشمولان غایب در داخل استان خواهد بود و ادامه خدمت آن‌ها نیز در شهرستان‌های محل سکونت انجام می‌شود.

 به ازای تاهل دو ماه و به ازای هر فرزند سه ماه کسرخدمت لحاظ می‌شود و اعطای تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی از طریق بانک‌های عامل با هماهنگی استانداری به سربازان وظیفه در نظر گرفته شده است.

در قانون اساسی پیش بینی شده است که تمامی وزارتخانه‌ها و ارگان‌های غیرنظامی می‌توانند تعدادی از نیازمندی‌های خود را در قالب سربازان تامین کنند و برای این امر از طریق ستاد کل، سهمیه‌ای در اختیار هر ارگان قرار می‌گیرد.

 فردی که دنبال امریه سربازی است، باید حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری داشته باشد و حتما باید برای گرفتن امریه به سازمانی که سرباز نیاز دارد مراجعه کند.

مدت زمان امریه سربازی بر خلاف سایر خدمت‌ها تحت هر شرایطی برابر ۲۴ ماه است.

 مشمولان سربازی استان جهت پرسش سوالات خود در رابطه با سربازی، می‌توانند با تلفن گویای ۰۹۶۴۸۰ یا تلفن دفتر ارتباطات مردمی استان به شماره ۰۴۱۲۱۸۲۲۴۰۹ تماس بگیرند یا به سایت اینترنتی vazife.police.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خدمت سربازی امریه سربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۹۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) مسن‌ترین مشمول سربازی به پادگان رفت

سرهنگ حسین بیات مختاری، شنبه شب به خبرنگاران گفت: این مشمول که اهل شهرستان مرزی تایباد در شرق خراسان رضوی است، عائله‌مند و دارای ۲ فرزند است که امروز مشخصات خود را در آموزشگاه علمی تخصصی جوادالائمه (ع) فراجا به ثبت رساند.

به گزارش ایرنا، وی افزود: این سرباز میانسال علت تاخیر در معرفی خود و چندین سال غیبت را برخی گرفتاری‌ها عنوان کرده که اکنون با توجه به مشوق‌های مناسبی که برای سربازان در نظر گرفته شده، به خدمت زیر پرچم اشتیاق پیدا کرده است.

سرهنگ بیات مختاری این مشوق‌ها را شامل افزایش حقوق سربازان و نیز مشوق‌های منظور شده برای سربازان متاهل و دارای فرزند برشمرد و گفت: این سرباز وظیفه پس از دوران آموزشی می‌تواند خدمت سربازی خود را در زادگاهش شهرستان تایباد به انجام برساند.

آموزشگاه علمی و تخصصی حضرت جوادالائمه (ع) سبزوار حدود ۲ هزار نفر را زیر پوشش آموزشی دارد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم تا ۶ اردیبهشت
  • درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی ۴۱ درصد افزایش یافت
  • اشتغالزایی در آذربایجان شرقی ۱.۳۱ برابر بیشتر از تعهد انجام شد
  • تحقق ۱۳۱ درصدی سهم اشتغالزایی در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۲۸ درصدی فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌ شرقی
  • بخش معدن آذربایجان شرقی بیشترین ارزش افزوده را دارد
  • افزایش یک درصدی نزاع در آذربایجان‌شرقی
  • ۳۰ درصد مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند بازسازی است
  • (ویدیو) مسن‌ترین مشمول سربازی به پادگان رفت