Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط‌ عمومی جشنواره فیلم فجر، در بخش «قاب‌های ماندگار» چهلمین جشنواره فیلم فجر علاوه بر نمایش آثار، نشست‌های مفهومی پیرامون این فیلم‌ها با اجرای اکبر نبوی نویسنده و کارشناس سینما برگزار خواهد شد.

فیلم‌های «دیده‌بان» ابراهیم حاتمی کیا، «خانه دوست کجاست؟» عباس کیارستمی، «گاو» داریوش مهرجویی، «ناخدا خورشید» ناصر تقوایی، «عقاب‌ها» ساموئل خاچیکیان، «دست‌نوشته‌ها» مهرزاد مینویی، «جاده‌های سرد» مسعود جعفری‌جوزانی، «پرده آخر» واروژ کریم مسیحی، «نیاز» علیرضا داوودنژاد، «بچه‌های آسمان» مجید مجیدی در خانه جشنواره چهلم (سالن همایش‌های برج میلاد) بر اساس جدول زمان‌بندی شده که متعاقبا اعلام می‌شود، روی پرده خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آثار مورد اشاره از جمله فیلم‌هایی است که در سال‌های گذشته از سوی فیلمخانه ملی ایران و بنیاد سینمایی فارابی بازبینی و مرمت شده است.

چهلمین جشنواره فیلم فجر در ۲ بخش فرهنگی و رقابتی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به دبیری مسعود نقاش‌زاده برگزار خواهد شد.

کد خبر 5405229 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر اکبر نبوی عباس کیارستمی مسعود جعفری جوزانی ناصر تقوایی داریوش مهرجویی ابراهیم حاتمی کیا علیرضا داوودنژاد مجید مجیدی سالن همایش های برج میلاد واروژ کریم مسیحی چهلمین جشنواره فیلم فجر فیلم سینمایی مسعود نقاش زاده چهلمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران فیلم سینمایی فیلم کوتاه هنرمندان تئاتر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر روسیه سریال ایرانی برنامه تلویزیونی جشنواره فیلم فجر پردیس سینمایی چارسو تئاتر شهر چهلمین جشنواره تئاتر فجر جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۹۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود

مجمع روحانیون مبارز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مراسمی برای بزرگداشت چهلمین روز درگذشت آیت‌الله سیدمحمد موسوی بجنوردی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه مجمع روحانیون مبارز آمده است:

«چهل روز از رحلت عالم وارسته و استاد فرزانه، عضو برجسته مجمع روحانیون مبارز مرحوم آیت الله حاج سید محمد موسوی بجنوردی میگذرد و جامعه علمی و انقلابی کشور یکی از ذخایر ارزشمند خود را که میراث دار بیت فقاهت و سیادت مرحوم آیت الله العظمی سید حسن بجنوردی و از نوادگان مرجع بزرگ جهان تشیع آیت الله العظمی سید ابوالحسن اصفهانی بود را از دست داد. او از زمره یاران، همراهان و شاگردان برجسته حضرت امام خمینی و از خدمتگذاران صدیق انقلاب اسلامی و مردم بود.

گرچه جبران ضایعه فقدان آن روحانی عالیقدر میسر نیست اما آثار علمی و پژوهشی فراوان  به یادگار مانده و جمع پر شمار شاگردان فاضل و تربیت یافته ایشان در محیط حوزه و دانشگاه ادامه حیات علمی و معنوی آن استاد نامور را میسر میسازد و همچنان نام و یاد و میراث گرانسنگش گرما بخش محافل علمی و فرهنگی خواهد بود.

مجمع روحانیون مبارز یکبار دیگر این مصیبت بزرگ را به خاندان سرافراز بجنوردی و بیت رفیع حضرت امام خمینی خصوصا داماد گرانقدرشان آیت‌الله سیدحسن خمینی تسلیت می‌گوید و علو درجات و حشر با حضرت امیر المومنین علیه السلام را برای آن فقید سعید از خداوند مسئلت دارد و از محضر روحانیون و اساتید معظم و دوستان و شاگردان محترم آن استاد عالیقدر دعوت میشود تا در مراسم بزرگداشتی که از سوی برادر ارجمندشان جناب آقای دکتر سید کاظم بجنوردی برگزار میگردد شرکت فرمایند.

زمان: ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۲۵ رمضان ساعت ۱۶:۳۰ به صرف افطار

مکان: نیاوران- کاشانک نرسیده سه راه آجودانیه شماره  ۲۱۰- مرکز  دائره‌المعارف  بزرگ اسلامی تالار رسول اکرم (ص)»

آیت‌الله محمد موسوی بجنوردی از فقهای حوزه علمیه و عضو شورای عالی قضایی در دهه اول انقلاب، پنجم اسفند ۱۴۰۲ پس از طی یک دوره بیماری در ۷۶ سالگی درگذشت.
 
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمرکز برنامه های فرهنگی روی قرآن باشد
  • جشنواره دیار علویان در ۳۰ نقطه مازندران برگزار می‌شود
  • مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • مراسم گرامیداشت ثبت ملی سیاه‌دوزی و لعبتک در سیستان برگزار شد
  • آخرین روز جشنواره بزرگ بیدمشک در ارومیه
  • آیین گرگیعان به شکل جشنواره برگزار شود
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد
  • برگزاری جشنواره نوروز کریمانه در شیراز
  • جشنواره لاله‌های کرج اردیبهشت برگزار می‌شود