Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@15:21:33 GMT

قیمت دوچرخه کوهستان (جدول)

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۹۳۶۴

قیمت دوچرخه کوهستان (جدول)

اقتصاد آنلاین - سمانه باقری؛ براساس گزارش اقتصادآنلاین از بازار دوچرخه این کالا با اندکی تغییر قیمت نسبت به هفته گذشته روانه بازار شده است.

در بازار امروز دوچرخه قیمت دوچرخه کوهستان با برند کراس مدل HULK به رقم ۱۰میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است.

همچنین  قیمت دوچرخه کوهستان مریدا مدل ONE-TWENTY 500 D سایز 26 مبلغ ۵۰ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه برآن دوچرخه کوهستان summer سایز26 با قیمت ۴ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان فروخته شد.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دوچرخه بچه گانه دوچرخه کوهستان دوچرخه کوهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۹۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت+ جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_نسبت به روزهای گذشته نوسان چندانی ندارد و بیشتر خودروهای داخلی و مونتاژی بازار کمترین تغییر قیمت را به ثبت رساندند اما تعداد اندکی مانند خودروی جتا VS۷ محصول وارداتی شرکت ماموت خودرو افت قیمت ۱۰۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته پیدا کرده است.

ساینا اتوماتیک S یکی از ارزان‌ترین سدان‌های دنده اتومات بازار، امروز ۱۱ میلیون تومان گران‌تر شده و با ۵۰۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

سمند سورن پلاس از سدان‌های محبوب و پرفروش ایران‌خودرو نیز پنج میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با قیمت ۷۸۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

تارا دنده‌ای V۱ سه میلیون تومان افت قیمت داشته و به نرخ ۸۸۱ میلیون تومان رسیده است.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۴۸ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۵۵ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۵۷ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۸۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۸۳۶ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (ارتقا) یک میلیارد و ۹۲ میلیون تومان، پژو پارس ۶۸۶ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۷۲۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳( ارتقا) با قیمت ۶۸۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای پارانوما (ارتقا) ۸۴۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک (ارتقا) ۹۳۹ میلیون تومان، رانا پلاس (ارتقا) ۶۴۵ میلیون تومان، تارا دستی (ارتقا) ۸۲۰ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V2 به قیمت ۹۸۵ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۹۸ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۵۰ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۶۷ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۲۸ میلیون تومان، کوییک S استاندارد ۴۳۹ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۴۱ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۷۰ میلیون تومان، پیکاپ کارون ۸۴۱ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز افت‌وخیز چندانی دیده نمی‌شود.

جک J۴ آپشنال ارزان‌ترین سدان مونتاژی کرمان موتور، نسبت به روز گذشته پنج میلیون تومان افت قیمت دارد و با ۸۹۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

ام‌وی‌ام X۳۳ دنده‌ای کراس یکی دیگر از جدیدترین محصولات مدیران خودرو نیز تغییری نسبت به دیروز ندارد و با نرخ یک میلیارد و ۹۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

فونیکس آریزو ۶ پرو سدان رده‌بالای مدیران‌خودرو امروز بدون تغییر قیمت و با یک میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

فونیکس تیگو ۸ پرومکس یکی از گران‌قیمت‌ترین خودروهای مونتاژی بازار نیز با رشد ۵۰ میلیون تومانی، وارد کانال سه میلیارد تومان شده است.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۷۰ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۹۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۴۱۷ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۳ میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۷۷ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۵۰۵ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۹۶۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم دو میلیارد و ۴۷ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۰۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

کد خبر 746298

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • قیمت تولیدات سایپا در بازار +جدول
  • ۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • بازار آرام طلا و سکه در بازار ؛ کاهش قیمت طلای ۱۸ عیار | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت+ جدول
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت +جدول
  • جدیدترین قیمت طلا و سکه در بازار؛ طلای ۱۸ عیار چند شد؟ | جدول قیمت ها