Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش پرحاشیه بدنسازی و پرورش اندام باز هم خبرساز شد

قدیر آرمیان، رییس پرورش اندام اسلامشهر که سال گذشته در جریان برگزاری یک دوره مسابقات پرورش اندام به دلیل رعایت نکردن پروتکل ها، به کمیته انضباطی فدراسیون احضار شد، در جریان رقابت های سال جاری حوزه اسلامشهر دست به شاهکار تازه ای زد و از تصویربرداری عکاسانی که کارت پوشش خبری وزات ورزش را داشتند، جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، در حالی که وزارت ورزش و جوانان طبق توصیه حمید سجادی، وزیر ورزش مبنی بر رعایت اصل ورزش برای همه، تلاش می کند از تمامی رقابت های ورزشی شهرستان های مختلف عکس و خبر به دست رسانه ها برسد تا رسانه های ورزشی تنها به پوشش خبری رویدادهای پایتخت و کلان شهرها نپردازند و در نگاهی عدالت محور تمام فعالیت های ورزشی شهرهای کوچک و بزرگ را تحت پوشش قرار بدهند، یک چهره خبرساز و پرحاشیه ورزش بدنسازی و پرورش اندام در اقدامی غیرقابل باور از فعالیت عکاسانی که برای پوشش خبری رقابت های بدنسازی و پرورش اندام به اسلامشهر رفته بودند، جلوگیری کرد.

صبح امروز رقابت های بدنسازی و پرورش اندام حوزه جنوب غرب تهران در اسلامشهر برگزار شد و در کمال تعجب، قدیر آرمیان رییس پرورش اندام اسلامشهر که سال گذشته به دلیل تخلف در برگزاری رقابت ها، به کمیته انضباطی احضار و از ریاست هیات پرورش اندام اسلامشهر تعلیق شده بود، امروز از ورود عکاسانی که از تهران برای پوشش تصویری مسابقات به اسلامشهر رفته بودند جلوگیری کرد و مدعی شد امتیاز عکاسی از این رویداد به صورت انحصاری به یک عکاس خاص واگذار شده است. وقتی عکاسان تاکید کردند باید ماموریت خود را انجام بدهند و از این رویداد ورزشی عکاسی کنند، حتی معرفی نامه های آن ها را هم نپذیرفت و مدعی شد ما برای کسی دعوت نامه نفرستادیم. (این مسئول پرحاشیه تصور می کند رویداد ورزشی، جشن دورهمی خانوادگی است که شرکت در آن نیاز به دعوت نامه داشته باشد و عجیب اینجاست که فدراسیون پرورش اندام به چنین افرادی که آگاهی و شناختی از قانون ندارند، پست و مقام می دهد)

عکاسانی که برای پوشش این رویداد به اسلامشهر رفته بودند، کارت پوشش خبری وزارت ورزش را ارائه کردند اما شخصی که خود را مسئول حراست این رقابت ها معرفی می کرد، مدعی شد از قدیر آرمیان دستور می گیرد و وقتی او اجازه نمی دهد عکاس ها به سالن بروند، هیچ کارتی از نظرش معتبر نیست.

تردیدی نیست این اقدام قدیر آرمیان و شخصی که خودش را مسئول حراست معرفی کرده بود، بدون اطلاع وزارت ورزش بوده و اداره کل اطلاع رسانی وزارت ورزش که همواره بر حفظ حرمت کارت پوشش خبری این وزارتخانه و همکاری برگزار کنندگان رقابت های ورزشی با خبرنگاران و عکاسان دارای کارت پوشش خبری وزارت ورزش تاکید دارد، با خاطیان برخورد خواهد کرد اما بد نیست فدراسیون پرورش اندام نیز نظارتی روی عملکرد حوزه اسلامشهر داشته باشد تا یک رییس هیات خودمختار این گونه مقابل رسانه ها حرمت شکنی نکند.

واگذاری انحصاری عکاسی یک رویداد ورزشی که در اماکن ورزشی متعلق به وزارت ورزش برگزار می شود تخلف است و رسانه طرفداری قطعا رفتار زننده اشخاصی که از وورد نمایندگان رسانه ها به سالن برگزاری رقابت ها جلوگیری کردند را پیگیری می کند.

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش ناراحتی کریستیانو رونالدو پس از تعویض شدن (برنتفورد - منچستریونایتد) / فیلم کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  کاریکاتور عمر مومنی برای مهدی طارمی و حمایت او از گل زیبایش به چلسی محمد دایی: بازگشت علی دایی به پرسپولیس؟ بعید است استعفای گل محمدی صحت داشته باشد خطای عجیب بازیکن امپولی روی خواکین کوریا و مصدومیت مهاجم آرژانتینی اینتر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کارت پوشش خبری پرورش اندام وزارت ورزش رسانه ها رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۹۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، روز سوم دور رفت مرحله اول گروهی مسابقات بسکتبال لیگ امید مردان کشور در گروه A برگزار شد و تیم البرز قیروکارزین برابر میزبان خود تیم پاس بندر لنگه با نتیجه ۷۵ بر ۴۰ نتیجه را واگذار کرد.
این مسابقات در ۷ گروه برگزار می‌شود.
****
مسابقات فوتسال جام رمضان در جهرم با قهرمانی تیم جاماسب حکیم خفر به پایان رسید
در این مسابقات ۱۸ تیم از شهرستان‌های جهرم و خفر با هم رقابت کردند
****************
دوره آموزشی ویژه معلمان جدید تربیت بدنی با حضور ۵۵ معلم در فارس برگزار شد.
در این دوره آموزشی شرکت کنندگان با آموزش ایمن سازی فضا و تجهیزات ورزشی و درس تربیت بدنی آشنا شدند.
این دوره‌ها بصورت مستمر برای معلمان تربیت بدنی در سراسر استان برگزار می‌شود.
*****
تیم ملی فوتبال جوانان بانوان ایران که فاطمه نوری از شهرستان کازرون را به همراه دارد در اولین دیدار خود در رقابت‌های کافا در شهر دوشنبه تاجیکستان، ۴-۲ مقابل ازبکستان به پیروزی رسید.
فاطمه نوری تنها بازیکن فارس است که در این رقابت‌ها تیم ملی را همراهی می‌کند.

دیگر خبرها

  • روایت سخنگوی انجمن سینماداران از یک رکورد شکنی
  • مروری بر آخرین خبرهای ورزشی استان
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • نگاهی به چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • پشت‌پرده انتشار یک مصاحبه قدیمی علیه هادی چوپان؛ چه کسی می‌خواهد هادی چوپان را تخریب کند؟
  • آشنایی باشگاه‌های ورزشی با اصول باشگاه داری نوین