Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - اسکات موریسون، در رویدادی که به میزبانی مجمع جهانی اقتصاد برگزار شد، گفت: مناقشات سرزمینی، همراه با نوسازی نظامی عدم اطمینان را در منطقه افزایش داده است.

به گزارش اسپوتنیک، نخست وزیر استرالیا گفت: تهدیدات و حملات سایبری مخربی وجود دارد که در حال وقوع هستند. حل بسیاری از این چالش‌ها به همکاری و یک هدف مشترک نیاز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی پیش، شی جین پینگ، رئیس‌جمهور چین در سخنرانی خود برای رهبران جهان در مجمع جهانی اقتصاد گفت: رویارویی بین قدرت‌های بزرگ می‌تواند «عواقب فاجعه‌بار» به همراه داشته باشد. ما باید ذهنیت جنگ سرد را کنار بگذاریم و با یکدیگر همکاری کنیم.

او از رهبران کشور‌های جهان خواست در مقابل همه اشکال هژمونی بایستند و همچنین شکاف توسعه در جهان را از میان ببرند.

اورزولا فن در لاین ، رئیس کمیسیون اروپا در سخنانی در همین مجمع در باره تنش بین روسیه و اوکراین مدعی شد که مسکو نباید اجازه داشته باشد اروپا را به حوزه‌های نفوذ خود تقسیم کند.

مجمع جهانی اقتصاد یا مجمع «داووس» نشستی سالانه است که در شهر داووس سوئیس و با حضور بیش از سه‌هزار نفر برگزار می‌شود. در این نشست به طور معمول، سیاستمداران کشور‌ها و نخبگان حوزه علم و اقتصاد حضور پیدا می‌کنند و درباره مسائل اقتصادی، حملات سایبری و تخریب محیط زیست صحبت می‌کنند.

این نشست امسال به دلیل همه‌گیری و وخامت اوضاع کرونایی جهان، به صورت کاملا مجازی برگزار شد. پیش از این قرار بود نشست در ماه مه سال گذشته و در سنگاپور برگزار شود، اما شیوع ویروس کرونا باعث لغو آن شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسکات موریسون منطقه آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۹۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت وزارت علوم از تبدیل دانش به فناوری بدون وقفه ادامه دارد

خطیبی  همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به استان سمنان در حاشیه بهره برداری از پردیس تخصصی توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال استان در شاهرود گفت: در جهان امروز که همه چیز تحت تاثیر دنیای دیجیتال گرفته و اقتصاد نیز مانند بقیه ابعاد زندگی بشر متاثر از اینترنت و شبکه‌های مجازی است توجه به اقتصاد دیجیتال و ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای تمامی کشورها بیش از پیش اهمیت دارد.

وی بیان کرد: کشورهایی که زیرساخت رسیدن به این اهداف را سریعتر فراهم کنند از اقتصاد بالنده‌تری برخوردار خواهند بود و با این چشم انداز ایران توسعه زیرساخت‌های این بخش را در دستور کار خود قرار داده است.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار امیدواری کرد جوانان دانش‌آموخته ایران بتوانند در حوزه هوش مصنوعی به افتخارات زیادی رسیده و نیاز کشور به این بخش مهم را در زمانی کوتاه تامین کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات
  • صعود بانوی قایقران آذربایجان‌غربی به نیمه‌نهایی مسابقات روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه
  • جنگل‌زدایی وسیع با جاده‌سازی‌های غیرقانونی
  • پیش نشست پنجمین کنگره جهانی حضرت امام رضا(ع) برگزار شد
  • آغاز همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» در قم
  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران
  • حمایت وزارت علوم از تبدیل دانش به فناوری بدون وقفه ادامه دارد
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها دقیقا چه زمانی اجرایی می‌شود؟!
  • پیش‌بینی صندوق بین‌المللی پول از اقتصاد جهان
  • مودی چگونه هند را از تله فقر نجات داد؟ | تبدیل هند به پنجمین قدرت اقتصادی جهان