Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی کاشان، آمار بیماران مبتلا به کرونا را طی ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی کاشان، وضعیت آمار بیماران مبتلا به کرونا را طی ۲۴ ساعت گذشته به شرح زیر اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۷ بیمار جدید حاد تنفسی در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل شناسایی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع ۶۶ بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی دو شهرستان بستری هستند که ۴۳ مورد مربوط به کاشان و ۲۳ مورد مربوط به آران و بیدگل است.

شش نفر از کل بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل بستری شدند که پنج نفر مربوط به کاشان و یک نفر مربوط به آران و بیدگل است.

در ۲۴ ساعت گذشته تعداد موارد فوت شده در شهرستان کاشان یک نفر بوده و آماری از فوتی در این بازه زمانی در شهرستان آران و بیدگل ثبت نشده است.

تاکنون میزان واکسن تزریق شده در دوز اول ۸۴‌.۰۳ درصد، دوز دوم ۷۵ درصد و در دوز سوم ۱۹.۰۹ درصد بوده است.

کد خبر 550234

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا کرونا در ایران ابتلا به کرونا شیوع کرونا آمار ابتلا به کرونا پیشگیری از کرونا آمار کرونا آخرین آمار کرونا آخرین اخبار کرونا آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران کاشان دانشگاه علوم پزشکی کاشان کرونا در کاشان وضعیت کرونا در کاشان ابتلا به کرونا در کاشان کرونای هندی در کاشان کرونای انگلیسی در کاشان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان کرونا دلتا در کاشان آران و بیدگل کرونا در آران و بیدگل ویروس کرونا در ایران آخرین وضعیت کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ۲۴ ساعت گذشته آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۹۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت و مصدومیت ۱۱۸ نفر بر اثر غرق شدگی در سال جاری 

بابک یکتاپرست سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: از ابتدای سال تا کنون ۱۱۸ نفر مصدوم و فوت کرده‌اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۲۲ درصدی برخوردار است. 

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا به این لحظه ۵۴ نفربر اثر غرق شدگی مصدوم و ۶۴ نفر نیز فوت کرده‌اند. 

یکتا پرست همچنین گفت: بیشترین آمار فوتی ناشی از غرق شدگی برای استان فارس با ۱۱ فوتی گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • ۱۷۸ نفر پارسال بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران فوت کردند
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند
  • مشکلات محله تاریخی قاضی از زبان شهروند آران و بیدگل + تصاویر
  • فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی در فارس و اصفهان
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی‌ در فارس و اصفهان
  • فوت و مصدومیت ۱۱۸ نفر بر اثر غرق شدگی در سال جاری 
  • نگاهی به حال و روز ناخوش گذر تاریخی ابولولو در آران و بیدگل + فیلم
  • کلافگی رانندگان از رانندگی در جاده فرسوده آران و بیدگل - ابوزیدآباد + فیلم