Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور از حضور ده هزار هوادار واکسینه شده برای بازی ایران-عراق خبر داد‌.

به گزارش پارس فوتبال، از مدت‌ها قبل گمانه‌زنی‌های مختلفی راجع به حضور تماشاگران در بازی تیم ملی مقابل تیم ملی عراق در ورزشگاه آزادی وجود داشت و باتوجه به برگزاری لیگ بدون حضور تماشاگران، این اتفاق در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور تماشاگران در این بازی با توجه به جشن احتمالی صعود ایران به جام جهانی از اهمیت زیادی برخوردار بود و فدراسیون فوتبال درخواست حضور ۱۲هزار تماشاگر را داشت اما در نهایت مجوز حضور ۱۰هزار تماشاگر واکسینه شده صادر شد. نکته خیلی مهم در مورد حضور این تعداد تماشاگر این است که این افراد هر دو دوز واکسن خود را زده باشند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، افشار دارابی، در این خصوص به خبرگزاری فارس گفت:

مصوبه ستاد ملی کرونا درباره حضور ۱۰ هزار تماشاگر در بازی های مقدماتی جام جهانی فوتبال قطعی است و برای اجرا، ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه حداکثر ۱۰ هزارنفر می‌توانند بازی‌های تیم ملی را از نزدیک تماشا کنند، گفت:

حضور این افراد منوط به تزریق دو دوز واکسن کرونا است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی عراق مقدماتی جام جهانی واکسن کرونا تیم ملی تیم ملی عراق مقدماتی جام جهانی واکسن کرونا حضور تماشاگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۹۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال جمعه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. استقلال برای این دیدار مهدی مهدی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مهدی‌پور در بازی با مس رفسنجان دچار پارگی رباط صلیبی شد و چند ماهی دور از میادین خواهد بود.

صالح حردانی و رافائل سیلوا دیگر مصدومان استقلال هستند که حردانی مشکل خاصی ندارد، اما قرار گرفتن نامش در لیست آبی‌پوشان بستگی به نظر نهایی پزشک و کادر فنی دارد. سیلوا که این هفته با آبی‌پوشان تمرینی نکرده هم از ناحیه عضله دوقلوی پا دچار مصدومیت است و بازی با شمس آذر را از دست می‌دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر قزوین مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار مشخص شد
  • هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر
  • آمریکا دیگر اعجوبه‌ای مثل مسی را نخواهد دید