Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در جریان بازدید از منطقه ۱۰ و احصاء موارد و موضوعات مختلف مصوباتی را در حوزه خدمات شهری در این منطقه به تصویب رساند و بر لزوم تملک باغات و افزایش سرانه های خدماتی در این منطقه تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، در جریان سلسله بازدیدهای هفتگی علیرضا زاکانی شهردار تهران از مناطق پایتخت با عنوان پویش "قرار خدمت "، جلال بهرامی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران، مدیران عامل سازمان بوستان ها، زیباسازی، پسماند، مدیرکل امور خدمات شهری، مدیران ارشد حوزه معاونت خدمات شهری و معاون و مدیران خدمات شهری این منطقه با حضور در منطقه ۱۰ و استماع گزارشی از اهم موضوعات، عملکرد، اقدامات و برنامه های پیش روی این معاونت که توسط حمید ناصحی، معاون خدمات شهری این منطقه ارائه شد، قرار گرفتند و در ادامه مصوبات خوبی را برای افزایش خدمات رسانی به شهروندان عزیز این منطقه به تصویب رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلال بهرامی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران در این جلسه پس از ارائه گزارش جامعی از وضعیت این منطقه در حوزه خدمات شهری، گفت: هدف ما در شهرداری تهران خدمت خالصانه به مردم است. بنابراین در این راستا باید تمامی معضلات و مشکلات در این منطقه پس از احصاء به شکل ویژه و کارشناسی شده حل و برطرف شود.

بهرامی در ادامه افزود: در طرح تحول نگهداشت شهر باید به موضوعات جدید و با اهمیت ورود کنید، ضمن اینکه باید از ظرفیت های موجودی که منجر به اتفاقات خوب در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان عزیز این منطقه می شود، استفاده شود.

وی با اشاره به کمبود سرانه فضای سبز در این منطقه گفت: با توجه به اینکه این منطقه جزو مناطق کم برخوردار در حوزه سرانه های خدماتی از جمله فضای سبز محسوب می شود، لذا تملک باغات در راستای  تبدیل آن به فضای سبز عمومی با جدیت دنبال شود.

بهرامی در ادامه با بیان این که ظرفیت های خوبی در شهرداری تهران ایجاد شده است، اظهار کرد: باید از این ظرفیت ها به نحو مطلوبی در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهر و شهروندان استفاده شود.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به ظرفیت های خوب این منطقه در راستای تبلیغات محیطی گفت: ما در جنوب تهران بیشترین بدنه تبلیغی را در اختیار داریم که به طرح موضوعات اجتماعی بپردازیم و در این منطقه هم باید از ظرفیت های موجود برای تبلیغات محیطی با موضوعات اجتماعی به شکل ویژه ای پرداخته شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در شهرداری تهران سازمان ها و شرکت ها باید در راستای تسریع در انجام امور شهرداری های مناطق عمل کنند و اختیارات لازم برای تسریع در انجام امور داده شده است. بر همین اساس محوریت کارها با معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران است.

بنا بر اعلام روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، جلال بهرامی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران و هیات همراه پس از زیارت مزار شهدای گمنام آرمیده در  آستان امامزاده معصوم ( ع)  و ادای احترام به مقام شامخ این شهدا از موزه هفت چنار، در جریان آخرین وضعیت ساماندهی و طرح بازپیرایی بوستان اعتماد که در جوار این موزه واقع شده، قرار گرفتند و در ادامه از باغ تملک شده نظر(پارک ویژه مادر و کودک)، زمین کانون سلمان فارسی جهت تملک و.... بازدید کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران تملک باغات پویش قرار خدمت معاون خدمات شهری شهرداری تهران ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۰۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد

به گزارش تابناک، رضا محمدی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: در راستای حمایت از اقشار در معرض آسیب؛ کارتن‌خواب‌ها و افراد زباله‌گرد در صورت علاقه توسط پیمانکاران خدمات شهری و با عنوان شغلی پاکبان در شهرداری تهران جذب می‌شوند.

او در مورد شرایط استخدام گفت: افرادی که به دلیل مشکلات معیشتی اقدام به زباله‌گردی می‌کنند یا به دلایل مختلف کارتن‌خواب شده اند، در صورت تمایل می‌توانند به استخدام شرکت‌های پیمانکاری حوزه‌های نظافت و نگهداشت شهر درآیند. این افراد با حداقل حقوق ۱۱.۵میلیون تومان را دریافت خواهند کرد که با مزایا تا ۱۳.۵میلیون تومان افزایش خواهد یافت. ضمنا این افراد بیمه هم خواهند شد.

محمدی با اشاره به اینکه با تاکیدات شهردار تهران مبنی بر جذب نیروی کارگری از گرمخانه‌های شهر تهران در جهت حمایت از افراد در معرض آسیب‌های اجتماعی جذب این افراد آغاز شده است، ادامه داد: متقاضیان این شغل می‌توانند به سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران مراجعه یا با شماره ۵۵۵۳۰۱۲۰ تماس بگیرند. به طوری که تاکنون حدود ۷۰ نفر توسط پیمانکاران خدمات شهری جذب شده‌اند.

 منبع: خبرگزاری شهر

دیگر خبرها

  • علم الهدی : در هر شهر ایران، مردم به قدری که از خدمات شهرداری ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند
  • مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد
  • لزوم تقویت زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید
  • واکنش عضو شهرداری تهران به جمع‌آوری سگ‌ها از خیابان
  • ورود سگ به بوستان‌های تهران ممنوع است
  • نامگذاری ۳۱ میدان در تهران به نام ۳۱ استان کشور
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد
  • کارتن خواب‌ها پاکبان می‌شوند