Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@16:02:05 GMT

زمان بازگشت سلمانی به ترکیب سپاهان

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۰۳۱۶

زمان بازگشت سلمانی به ترکیب سپاهان

یاسین سلمانی در مصاف هفته سیزدهم مقابل پیکان با مصدومیت همسترینگ مواجه شد و هنوز نتوانسته به میادین بازگردد.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک جوان سپاهان که در فصل گذشته رفته رفته خود را به ترکیب اصلی رسانده بود و پدیده مسابقات لقب گرفت، در لیگ بیست و یکم با وجود درخشش در بازی‌های مقدماتی المپیک 2024 به دلیل اضافه شدن مسعود ریگی به ترکیب اصلی، کارش را از روی نیمکت آغاز کرد، اما باز هم این بازیکن پس از چند هفته توانست خودش را به ترکیب اصلی برساند و در مصاف با نفت آبادان به شکل زیبایی زننده تک گل سه امتیازی بازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بازیکن در مصاف با استقلال نیز در ترکیب ثابت حضور داشت و همینطور دیدار برابر پیکان؛ در همین دیدار اما زمانی که سپاهانی ها به شدت برای جبران نتیجه تلاش می‌کردند، در یک فرار سریع دچار کشیدگی از ناحیه همسترینگ شد و در هفته های بسیار حساسی که می توانست کمک حال محرم نویدکیا باشد از ترکیب اصلی دور ماند و به همین دلیل در اردوی پیش روی تیم ملی نیز حاضر نخواهد بود.


یاسین اما حالا رفته رفته آماده بازگشت به میادین می‌شود و پس از دیدار طلایی پوشان اصفهانی مقابل مس رفسنجان، آماده بازگشت به میادین خواهد شد و می‌تواند دوباره پس از تعطیلات در ترکیب سپاهان به میدان برود.

 

فولادمبارکه سپاهان یاسین سلمانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان یاسین سلمانی ترکیب اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۰۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

مهرداد محمدی که پس از مدتی افت و دوری از ترکیب اصلی تیم استقلال حالا با قدرت در هفته‌های اخیر به ترکیب اصلی برگشته توانست در دیدار مقابل شمس آذر قزوین دو بار گلزنی کند و یکی از ارکان اصلی پیروزی سه امتیازی استقلال در هفته حساس بیست و چهارم باشد.

با توجه به فاصله ۱۲ روزه تا دیدار بعدی این تیم مقابل تراکتور، بدنساز تیم استقلال به دستور جواد نکونام برنامه ویژه‌ای برای مهرداد محمدی در نظر گرفته تا در این فاصله تمرینات شدیدتری را نسبت به دیگران انجام بدهد.

محمدی که همراه با ماشاری‌پوف و بلانکو ارکان هجومی تیم استقلال تشکیل می‌دهند در دیدار‌های اخیر تاثیر مستقیمی در گلزنی تیم داشته اند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • یاسین در اردوگاه پرسپولیس آفتابی شد
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • بازگشت امید به سپاهان با درخشش مغانلو
  • برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال
  • خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد