Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان گوهری راد روز جمعه  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  اظهارداشت : با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر کاهش محسوس دما و یخبندان ، همه مدارس استان در این روز غیرحضوری (مجازی) برگزار می‌شود.

وی افزود: بر اساس اعلام هواشناسی؛ امشب دمای هوا در ارتفاعات و مناطق سردسیر استان تا ۱۰ درجه سانتی گراد زیر صفر و در سایر مناطق تا ۶ درجه سانتی گراد زیر صفر کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلستان با حدود ۱.۹ میلیون نفر جمعیت ۳۶۲ هزار دانش آموز دارد که تحصیل این عده در ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه بر عهده ۲۳ هزار فرهنگی است.

مدیرکل هواشناسی گلستان با اشاره به ورود سامانه سرد سیبری از احتمال بروز یخبندان و کاهش محسوس دمای استان از امشب خبر داد و گفت که در مدت زمان فعالیت ۴۸ ساعته این جبهه هوای پرفشار ساکنان بخش عمده استان شاهد بروز یخبندان خواهند بود.

 نوربخش داداشی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت : بر اثر فعالیت این سامانه، ییلاق‌نشینان مناطق مرتفع و کوهستانی گلستان علاوه بر بارش برف، هوای منفی ۱۰ درجه و بیشتر از آن را تجربه خواهند کرد.

وی بیان کرد: شدت فعالیت این سامانه به حدی است که از شامگاه امشب برف و کولاک و کاهش دما همه مناطق استان را فرا می گیرد.

برچسب‌ها استان گلستان مدارس بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان مدارس بارش برف استان گلستان مدارس بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۰۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس شهرهای بلوچستان

مدارس شهرستان‌های دلگان، نیکشهر و مهرستان در پی پیش‌بینی فعالیت سنگین سامانه بارشی برای روز سه‌شنبه غیرحضوری اعلام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان, مدارس شهرستان‌های دلگان، نیکشهر و مهرستان در پی پیش‌بینی فعالیت سنگین سامانه بارشی برای روز سه‌شنبه غیرحضوری اعلام شد.

مجیب حسنی فرماندار نیکشهر، اظهار داشت: بنابر تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان نیکشهر و با توجه به پیش‌بینی فعالیت سامانه بارشی در پیش از ظهر روز سه‌شنبه 28 فروردین، فعالیت مدارس شهرستان نیکشهر امروز در تمامی مقاطع به صورت غیرحضوری اعلام می‌شود.

روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دلگان اعلام کرد: پیرو هشدار سطح قرمز هواشناسی و مصوبه ستاد مدیریت بحران شهرستان دلگان، مدارس تمامی مقاطع در نوبت صبح و بعد از ظهر سه‌شنبه به صورت مجازی در بستر نرم‌افزار شاد برگزار می‌شود.

پیرو هشدار هواشناسی، فعالیت مدارس شهرستان مهرستان نیز در شیفت بعداز ظهر سه‌شنبه غیرحضوری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود بیش از ۳۸۰۰ معلم به مدارس ابتدایی در استان
  • راه‌اندازی مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان
  • مدرسه مجازی آموزش‌و‌پرورش در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان راه‌اندازی می‌شود
  • تدوین طرح مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس
  • مدارس ۱۱ شهرستان سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد
  • کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود
  • تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در اصفهان / دستگاه‌های امدادی در آماده‌باش قرار دارند
  • تعطیلی مدارس شهرهای بلوچستان
  • مدارس این شهر غیرحضوری شد