Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - سرهنگ حسین رجب پور گفت: دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم در اصفهان امروز با سه دستگاه اتوبوس در قالب خادمان شهدا به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

او گفت: روز سه شنبه چهارم بهمن ماه هم دانش آموزان پسر با دو دستگاه اتوبوس اعزام می‌شوند. به دلیل شرایط کرونایی اعزام‌ها محدود است و اکثریت دانش آموزان به صورت غیر حضوری و بر بستر فضای مجازی از برنامه استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دوسال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا اردوی راهیان نور به صورت مجازی برگزار شد.

مسئول بسیج دانش آموزی استان اصفهان پیش بینی کرده ۳۶ هزار دانش آموز به صورت مجازی از این برنامه استفاده کنند.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۰۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهدی میر جلیلی رئیس بسیج ورزشکاران کشور پس از حضور در شلمچه و برگزاری اردوی راهیان نور گفت: این اردو در جهت معرفی شهدا و آشنایی با مردم داری و مردم یاری این عزیزان در راه ­بر افراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی و تجدید میثاقی با خون شهدا بود و من از سردار سلیمانی و پشتیبانی هاشون که بستر را فراهم­ کردند تا ورزشکاران و جوانان بیایند و با قهرمانان واقعی این مروز بوم آشنا شوند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: امروز توفیق حضور در یادمان شلمچه حضور را پیدا کنیم در جایی که قهرمانان و پهلوانان این سرزمین به ویژه ورزشکاران شهید که از جان خود گذشتند و پلاکشان، مدال شأن شد و ما هم به رسم ادب، احترام و رسم پهلوانی، قهرمانان و پهلوانان ورزشی امروز­ در این مکان حضور یافتیم تا مسلک و مرام پهلوانی فراموش نشود.   وی ادامه داد: یکی از وظایفی که ما دربسیج ورزشکاران داریم، ترویج فرهنگ وسیره شهداست و این اردوی راهیان نور در جهت معرفی شهدا و انتقال پیام آنها است.‌


­

دیگر خبرها

  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان
  • اردوی مهارتی دانش آموزان در آباده
  • اردوی راهیان پیشرفت ویژه اساتید برگزار می شود
  • برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در هفته کار و کارگر