Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل گروه پتروپارس در بازدید از طرح‌های توسعه میدان آزادگان‌جنوبی و احداث واحد فرآورش مرکزی این میدان گفت: تأکید دولت بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از میدان‌های مشترک نفت و گاز است.

به گزارش شانا به نقل از گروه پتروپارس، سید شمس‌الدین موسوی در جریان بازدید دیروز ( ۳۰ دی‌ماه) با بیان اینکه توسعه میدان آزادگان‌جنوبی و احداث واحد فرآورش مرکزی (CTEP) برای کشور بسیار مهم است، اظهار کرد: با وجود آنکه این دو طرح در قالب دو قرارداد مجزا در گروه پتروپارس در حال انجام است اما هر دو طرح برای نتیجه‌بخش بودن باید طی یک زمان‌بندی مشخص به نتیجه برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تأخیر به‌وجود آمده در اجرای این دو طرح بیان کرد: زحمات زیادی برای به اجرا رساندن این طرح‌ها با وجود محدودیت‌ها کشیده شده است که جای تقدیر و تشکر دارد، اما در مجموع دو طرح مذکور دارای تأخیر زیادی هستند و باید برای تسریع اجرای آنها از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

مدیرعامل گروه پتروپارس با ابراز امیدواری برای تسریع در انجام پروژه‌های مذکور ادامه داد: خوشبختانه آنچه که در این بازدید و گفت‌وگو با همکاران هر دو پروژه و همچنین پیمانکاران فعال مشهود بود، روحیه همدلی و همنوایی آنها برای اجرای هرچه بهتر و هرچه سریع‌تر این طرح‌ها است.

موسوی با بیان اینکه محدودیت‌ها و موانع همیشه وجود دارند، گفت: اعتقاد دارم که این محدودیت‌ها با نوآوری، هم‌فکری و هم‌اندیشی با نخبگان و خبرگان برطرف می‌شوند و برای حل مشکلات با بهترین شیوه، تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی شناسایی موانع و مسائل موجود در کار را نخستین و مهمترین گام در رفع آنها دانست و بیان کرد: سعی می‌کنیم آن بخش از موانعی که مربوط به پتروپارس است را با ظرفیت‌های داخل شرکت برطرف کنیم و برای رفع مسائل مربوط به پیمانکاران نیز با تعامل و در عین حال نظارت جدی و مستمر بر عملکرد آنها اقدام کنیم.

مدیرعامل گروه پتروپارس در مورد ضرورت ارتباط مؤثر و تعامل با کارفرمایان گفت: این موضوع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید در اجرای پروژه‌ها این روحیه و نگرش در کلیه سطوح تسری یابد، چراکه در امور پیچیده و مسائل سنگین استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای حل و فصل و رفع موانع عقلانی و ضروری است، به همین دلیل برگزاری نشست‌های مستمر در سطوح کارشناسی و مدیریتی برای تبیین مشکلات و رفع آنها، با کلیه طرفین پروژه بسیار مهم و حائز اهمیت است.

منبع: شانا

کلیدواژه: سید شمس الدین موسوی پتروپارس آزادگان جنوبی گروه پتروپارس دو طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۰۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، این مرکز درمانی با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.
خانه بهداشت خوزنان، علاوه بر جمعیت هزار و 200 نفری، اهالی روستاهای ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • بهره‌برداری از طرح میدانگاه سبزه میدان؛ تابستان
  • تأکید ایران و پاکستان بر اهمیت همکاری در حوزه انرژی ازجمله خط لوله گازی آی‌پی
  • مرز مشترک پاکستان و ایران باید «مرز صلح و دوستی» باشد
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری ایران و پاکستان در حوزه انرژی فراهم است
  • دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون در قم بهره برداری شد
  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری‌های ایران و پاکستان در حوزه انرژی وجود دارد
  • نیروهای واکنش سریع به دنبال تاسیس دولت در غرب سودان