Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- امام جمعه موقت همدان گفت: امروز مسئله مردم مسئله گرانی و اقتصاد است اگر چناچه مسئولان بتوانند گرانی را مهار گرده و اقتصاد کشور را سامان دهند مایه امید بیشتر مردم خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان حجت الاسلام سید حسن فاضلیان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان اظهارداشت: حضرت امیر (ع) در نهج البلاغه فتنه ها را بر می‌شمارند گویی که امروز ما را می‌بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم ایران فتنه‌ها را شناخته و با دفع آنها دشمنان را نا امید کردند افزود: مردم ایران شما به فرموده امام علی (ع) عمل کرده و از دام‌هایی که شیطان برای شما گسترده بود پرهیز کردید.

امام جمعه موقت همدان بااشاره به اینکه‌ از جمله فواید برگزاری نمازهای جماعت و جمعه این است که مردم به رعایت تقوا دعوت می‌شوند ادامه داد: تا می‌توانید از فضای‌هایی که در آن دشمنی خصومت و اختلاف است پرهیز کنید.

وی با گرامیداشت سالروز میلاد حضرت زهرا(ع) و همچنین میلاد امام خمینی (ره) بیان کرد: امام (ره) رهرو مادر خود حضرت زهرا (ع) بوده و از اصل ولایت چنان دفاع کرد که توانست اصل ولایت فقیه را به یک نظام تبدیل کند اصلی که ما باید حافظ آن باشیم.

 فاضلیان با اشاره به اتفاقات رخ داده در هفته گذشته از جمله سفر وزیر امور خارجه کشور به چین و سفر رییس جمهور رئیسی به روسیه مطرح کرد: ای دو سفر دو نقطه عطف در کشور ما محسوب می‌شود هرچند برخی تحلیل های اشتباهی بیان کرده و می‌گویند که ما در این رابطه بازنده هستیم.

وی عنوان کرد: هر دو رویداد چه برای ما و چه برای کشور روسیه و چین یک رابطه برد- برد است پس ارائه تحلیل‌های برد- باخت اشتباه است کما اینکه چون دشمنان ما احساس ناکامی می‌کنند چنین تحلیل‌هایی را ارائه می‌دهند.

امام جمعه موقت همدان ادامه داد: نماز رئیس جمهور در کاخ کرملین از دیگر نکات مهم این سفر بود که بازتابی جهانی یافت. در این سفردر آن کاخ که 80 سال اسم خدا در آن نیامده بود٬ برده شد چرا که آنها پیرو کمونیست بودند.

وی اظهار داشت: امروز درک می‌کنیم که معنی نامه سالها پیش امام خمینی (ره) به گورباچف مبنی برنابودی کمونیست در جهان یعنی چه.

فاضلیان با اشاره به ایستادگی مردم یمن در مقابل تجاوز ائتلاف سعودی-آمریکایی نیز اظهار داشت: انصارالله یمن در روزهای اخیر توانست با شلیک چندین موشک مراکز حساس امارات را مورد هدف قرار دهد و نشان دهد که ارتشی خدایی است.

وی همچنین خطاب به مسئولان گفت: امروز مسئله مردم مسئله گرانی و اقتصاد است اگر چناچه مسئولان بتوانند گرانی را مهار گرده و اقتصاد کشور را سامان دهند مایه امید بیشتر مردم خواهند شد.

امام جمعه ارومیه: مدیران "کنترل قیمت‌ها و بهبود معیشت مردم" را در اولویت ‌قرار دهند امام جمعه کرمان: دولت سیزدهم برای استقلال اقتصادی و معیشت مردم تلاش می‌کند

امام جمعه موقت همدان درباره مسئله ازدواج نیز ادامه داد: والدین باید مسئله ازدواج جوانان و همچنین فرزند آوری زوجین را جدی بگیرند و نگذارند به تعویق بیفتد.

انتهای پیام/742/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه موقت همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۰۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال، یک دستور عملیاتی است

امام جمعه زنجان گفت: شعار سال یک دستور عملیاتی است و همه باید در تحقق آن کوشا باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در زنجان، حجت‌الاسلام علی خاتمی، امروز_ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت- مسئولان باید در خصوص تحقق مشارکت مردم در تولید، طرح بدهند.

وی با اشاره به قانون جوانی جمعیت گفت: تبیین و اهمیت این موضوع به صورت مکرر بیان شده و نیاز است تا نتیجه اقدامات و فراهم کردن زمینه‌ها پیگیری شود.

امام جمعه زنجان با تاکید بر لزوم تشویق جوانان به فرزندآوری اظهار کرد: اصل تشویق، رفع نگرانی‌هایی است که جوانان مطرح می‌کنند، از طرفی نگران معیشت بودن شک کردن به وعده خدا برای روزی‌رسانی به بندگان است.

وی با بیان اینکه باید دید در استان در حوزه کاری، فامیل و خانواده، شهر، محله خود چه قدم‌هایی را می‌توان برداشت، خاطرنشان کرد: گاهاً نگرانی‌هایی توسط برخی از جوانان برای فرزندآوری وجود دارد و وظیفه ما این است نگرانی جوانان را با مباحث قرآنی، اجتماعی، ملی و فرهنگی پاسخ دهیم.

خاتمی با تاکید بر تشویق جوانان برای فرزندآوری اضافه کرد: درست است برخی نگرانی‌ها و دغدغه‌ها وجود دارد اما نگران معیشت بودن به وعده خداوند شک کردن است.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق و موفقیت آن گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند، از این رو نباید بگذاریم این موضوع فراموش شود.

امام جمعه زنجان گفت: عملیات وعده صادق که پاسخ مشروع ایران بود، حس غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد.

کد خبر 747156

دیگر خبرها

  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است