Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-20@09:21:27 GMT

مشتری جدید برای سردار آزمون/عکس

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۰۷۶۴

مشتری جدید برای سردار آزمون/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ سایت «اکسپرس» انگلیس خبر داد باشگاه برنلی انگلیس برای جذب سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت سن پترزبورگ اقدام کرد.

طبق گزارش این رسانه انگلیسی باشگاه برنلی برای جذب آزمون پیشنهاد ۱۰ میلیون پوندی به زنیت داده و منتظر پاسخ باشگاه روسی در این زمینه است.

پیش از این لیون فرانسه برای جذب آزمون پیشنهاد ۶ میلیون پوندی داد ولی باشگاه زنیت این پیشنهاد باشگاه فرانسوی را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته برنلی تنها مشتری لیگ برتری آزمون نیست بلکه طبق گزارش رسانه های انگلیس باشگاه های نیوکاسل و اورتون نیز خواهان جذب مهاجم تیم ملی کشورمان هستند.

موضع رسمی باشگاه زنیت تاکنون پیدا کردن جایگزین مناسب برای آزمون است و در صورت پیدا نکردن جانشین برای ستاره ایرانی اش رضایت جدایی این بازیکن را صادر نمی کند.

قرارداد آزمون تا تابستان اعتبار دارد و زنیت از آن طرف نمی خواهد ستاره ایرانی اش را به صورت رایگان از دست دهد. ارزش آزمون طبق سایت ترانسفر مارکت ۲۵ میلیون یورو است.

بیشتر بخوانید: استقلالی‌ها احتمالا به تیم ملی دعوت نمی‌شوند خوشحالی قطری‌ها از انتقال عزت‌اللهی به الغرافه/عکس رد شدن پیشنهاد ۵۰۰ هزار دلاری استقلال برای ستاره برزیلی

۲۵۳ ۲۵۶

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سردار آزمون سردار آزمون لژیونر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۰۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون به میلان رسید

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون که آخرین بازی خود برای آ. اس. رم را قبل از فیفا دی و در دیدار مقابل ساسولو در سری آ انجام داده و حضور تعویضی در زمین داشت، طی یک ماه اخیر به دلیل مصدومیت نتوانست در رقابت‌های باشگاهی به میدان برود که امشب ممکن است این طلسم شکسته شود.

ستاره ایرانی رم در دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل ترکمنستان به دلیل مصدومیت از ترکیب تیم ملی خارج شد و پس از آن هم در سه هفته متوالی سری آ ایتالیا و یک دیدار لیگ اروپا غایب بود که امشب این روند به پایان رسید.

سردار آزمون پس از عدم حضور در چهار مسابقه پیاپی باشگاهی مقابل لچه، لاتزیو، میلان و اودینزه، امشب دوباره به فهرست نفرات جالوروسی بازگشته و جزو نفرات ذخیره تیمش در جدال برگشت برابر روسونری است.

تیم فوتبال آ. اس. رم از ساعت 22:30 امشب (به  وقت ایران) و در حالی که سردار آزمون را جزو نفرات ذخیره دارد، در ورزشگاه المپیکو به مصاف آ. ث. میلان می‌رود و امیدوار به کسب پیروزی در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا است.

شاگردان دنیله ده‌روسی در دیدار رفت مقابل میلان به پیروزی یک بر صفر رسیدند و امشب شرایط خوبی برای صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا دارند.

دیگر خبرها

  • جریمه یک واحد صنفی به دلیل تقلب در اجرای سفارش مشتری
  • (عکس) واکنش احساسی سردار آزمون به گلزنی دیبالا
  • عکس‌| جشن دونفره سردار آزمون با ستاره آرژانتینی رم
  • دیبالا با گل در بغل سردار آزمون(عکس)
  • سردار آزمون به میلان رسید
  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان (عکس)
  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان(عکس)
  • عکس‌| بازگشت سردار از مصدومیت؛ ستاره ایرانی در تیم برنده
  • سردار آزمون به تیم برنده رفت (عکس)
  • خبر خوب مهاجم تیم ملی ایران برای رم و دروسی