Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت های کوپا دل ری انجام شد و بر این اساس رئال مادرید به مصاف اتلتیک بیلبائو خواهد رفت.

بیلبائو شب گذشته بارسلونا را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد و راهی این مرحله شد.

*سایر بازی ها به شرح زیر است:

رئال سوسیه داد - رئال بتیس

والنسیا - کادیز

رایو وایکانو - مایورکا

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

کلیدواژه: رئال مادرید اتلتیک بیلبائو بارسلونا بتیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرنادیده‌ترین بازیکن فصل بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، فرمین لوپز، یکی از پدیده‌های فصل بارسلوناست و در 35 بازی 6 گل زده و یک پاس گل نیز داده است. با این وجود فرمین را یکی از قدرنادیده‌ترین‌های بارسا هم می دانند و او با دفاع سرسختانه یکی از اسطوره های رئال مادرید روبرو شد. 

خورخه والدانو، بازیکن و مربی سابق رئال مادرید، معتقد است فرمین شایسته ستایش بیشتر است و به اندازه ای که باید، مورد توجه قرار نمی گیرد.

والدانو گفت: «من واقعا فرمین را دوست دارم و فکر می کنم او به تیم ثبات می دهد. او بازیکنی است که به نظر من در بارسا و فوتبال اسپانیا دست کم گرفته شده است.»

والدانو در ادامه گفت: «عملکرد فرمین در حدی بوده که باید بیشتر مورد تمجید قرار می گرفت. ما قبلا در مورد بازیکنانی دیگر نیز چنین چیزی را دیده‌ایم و در فوتبال متاسفانه این یک اتفاق عادی محسوب می شود. این یک حقیقت است. معتقدم او یک فصل فوق العاده تا اینجا داشته و از بهترین های بارسلونا بوده است.»

دیگر خبرها

  • قدرنادیده‌ترین بازیکن فصل بارسلونا
  • نوزدهمین قهرمانی رئال مادرید در کوپا دل ری با برتری 2-1 مقابل بارسلونا (2014/4/16) / فیلم
  • هفته ۳۱ لیگای اسپانیا؛ توقف باسکی‌ها، سویا از منطقه خطر دور شد
  • میلان را به رئال، بارسا و سه پیشنهاد دیگر ترجیح دادم
  • قرعه‌کشی و برنامه کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • قرعه و ساعت رقابت ملی‌پوشان در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا برگزار شد
  • قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ حریفان فرنگی کاران ایرانی مشخص شدند
  • استارت سربازان رنگرز: رونمایی از قرعه های آسیایی
  • قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا برگزار شد