Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سعید باقری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص هشتمین تور رسمی کلوپ موتور سواران که با همکاری حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران  امروز پس از یکسال برگزار شد، گفت: این تور با حضور ۱۵۰ موتورسیکلت قانونمند که از گروه های مختلف، شامل موتورهای استریت و ریس بودند، با هدف ارتقای سطح گردشگری و مانور رانندگی ایمن با موتور به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ضرورت اخذ مجوز نیروی انتظامی و راهور برای برگزاری این تور موتور سواری گفت: متاسفانه شاهد هستیم، تعدادی تورهای موتورسواری متفرقه و فاقد مجوز از مبدا بوستان های تهران اقدام به برگزار تور می کنند که به جز ایجاد بی نظمی و ترافیک شهری؛ منجر به مزاحمت شهروندان نیز می شود؛ این روند نادرست موجب حوادث تصادفات منجر به مرگ می شود و عواقب ناگواری هم برای خانواده ها  دارد.

باقری درباره برنامه های تورهای رسمی کلوپ موتور سواران که از سال ۹۹ به وزارت میراث فرهنگی و گردشگری اعلام شده بود، گفت: نخستین تور رسمی موتورسواران  در روز رحلت امام خمینی (ره) برگزار شد و  مهم ترین نقطه عطف این فعالیت در مورد برگزاری تورها، روزهای ملی و مذهبی برای ارتقای فرهنگ موتور سواری است.
وی از تمام علاقه مندان به این تورها خواست با توجه به اینکه زیرساخت اجرای تورهای رسمی تحت مجوزهای نهادهای انتظامی صورت گرفته  است، افراد با شرکت در تورهای فاقد مجوز اسیر عواقب ناخوشایند می شوند و  با تصادفات زنجیره ایی روبرو می شوند.

باقری در خصوص تورهای رسمی موتور سواری که از سوی کانون برگزار می شود، گفت: حضور خودروی اسکورت، انتظامات داخلی جهت آرایش خط موتورسواران، رعایت سرعت مجاز و عدم انجام حرکت های نمایشی  از جمله ویژگی های این شکل تورها خواهد  بود؛ و این موضوعات در تورهای غیر رسمی و فاقد مجوز رعایت نمی شود و در نهایت منجر به حوادث ناگوار می شود.

وی در مورد سوالات زیاد علاقه مندان بابت برگزاری تورهای بین المللی گفت:  هنوز شرایط به دلیل شیوع ویروس کرونا در تمام دنیا نا پایدار است و حفظ سلامتی اعضای موتورسواران برای ما در اولویت  است.

وی افزود: در صورت تفاهمنامه بین کلوپ موتورسواران و مدیران کانون جهانگردی، زیرساخت های مربوطه ایجاد خواهد شد و ما نخستین سفر بین المللی را درصورت وجود شرایط مناسب امنیتی کشور به مقصد بکربلا معلی بدون هیچ وقفه ایی برگزار خواهیم کرد.
 

برچسب‌ها کربلا کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران موتورکراس ولادت حضرت فاطمه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کربلا موتورکراس کربلا موتورکراس ولادت حضرت فاطمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۰۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هرگونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد

حمیدرضا کریمی شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به حواشی اخیر برپایی چند تجمع غیرقانونی در غرب استان، اظهار کرد: طی روزهای گذشته چند تجمع غیرقانونی با فراخوان‌هایی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با نام جشن نوروزی در چند نقطه از غرب استان برگزار شد.

وی افزود: متأسفانه در این تجمعات برخی از افراد منتسب به گروهک‌های معاند با سو استفاده از این فرصت، اقدام به نمایش نمادهای این گروهک نموده و از سویی حرکاتی خلاف موازین شرع و حرمت ماه مبارک رمضان صورت گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تاکید کرد: ما مخالف شادی و نشاط مردم نیستیم، اما برگزاری هرگونه مراسم باید در کمال امنیت و در چهارچوب موازین شرع و قانونی برگزار شود.

مدعی العموم استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به دنبال این اقدامات دستگاه قضائی دستورات لازم جهت شناسایی عاملان مرتبط با گروهک‌های تجزیه طلب و فرصت طلب خارج نشین را آغاز کرده است.

کد خبر 6063131

دیگر خبرها

  • کاهش ۳۳ درصدی تصادفات درون شهری منجر به فوت در استان گلستان
  • افزایش تصادفات منجر به فوت در اصفهان / بارشی گزارش نشده است
  • بیش از ۵۰۰ تن در تصادفات سفرهای نوروزی جان باخته اند
  • برگزاری هرگونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد
  • کاهش ۵۴ درصدی تصادفات منجر به فوت در استان
  • ۱۹ مصدوم در تصادفات رانندگی آزادراه قزوین-رشت
  • بیش از ۵ هزار مسافر از تورهای بافت‌گردی شیراز استقبال کردند
  • محور کندوان یک‌طرفه شد/ کاهش ۶۱ درصدی تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی مازندران
  • حوادث جاده‌ای تربت‌حیدریه در تعطیلات نوروز فوتی نداشت
  • سمنان جزو پنج استان با کمترین تصادفات منجر به فوت در نوروز است