Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – جلسه استماع صحبت‌های باشگاه استقلال و پادوانی برگزار شد. پیش از این مدارک طرفین توسط CAS بررسی شده بود و در این جلسه طرفین به بیان مطالب خود پرداختند.

در این جلسه نماینده CAS، تک داور CAS، سه وکیل پادوانی، یک دکتر متخصص از طرف پادوانی، خود پادوانی و مترجم‌اش، سه وکیل از طرف باشگاه استقلال، یک دکتر متخصص از طرف استقلال (دکتر رازی) و حامد افضلی معاون بین‌الملل باشگاه استقلال حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد افضلی در این رابطه به سایت رسمی باشگاه استقلال، گفت: جا دارد از دکتر رازی، دکتر نوروزی، دکتر ستوده و مهرشاد رهبر تشکر کنم که در این مدت کمک کردند و پیگیر بودند که مدارک، درست و به موقع به دست وکلا برسد تا دفاع خوبی انجام شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال لئاندرو پادوانی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا

اسناد و تفاهم‌نامه هیئت‌های عالی ایران و سریلانکا در زمینه‌های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی‌و فناوری در حضور مقامات عالی‌رتبه دو کشور به امضای طرفین رسید. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، در جریان سفر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان به سریلانکا، اسناد و تفاهم‌نامه هیئت‌های عالی ایران و سریلانکا در زمینه‌های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی‌و فناوری در حضور مقامات عالی‌رتبه دو کشور به امضای طرفین رسید.

ظهر امروز نیز با حضور رئیس‌جمهور کشورمان، ابرپروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا، به عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی- مهندسی ایرانی رسماً افتتاح شد. 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • بیماری‌های قلبی و عروقی از شایع‌ترین علل مرگ‌ومیر در دنیا
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • صحبت های علی خطیر درباره واگذاری استقلال / فیلم
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • تحت چه شرایطی می‌توان معامله را فسخ کرد؟