Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: سال اینده کانون تمرکز دولت رشد اقتصادی و مسائل اقتصادی است که برنامه های مفصلی در این رابطه تهیه و تدوین شده است.

فرزاد مخلص الائمه روز جمعه یکم بهمن در مسجد جامع سنجان اراک اظهار کرد: مشکلات بخش های مختلف کشور یک شبه ایجاد نشده و یک شبه هم رفع نخواهد شد.

وی افزود: دولت باید تا سال ۱۴۰۳ ماهانه ۱۰ تا ۱۲ هزار میلیارد تومان چک های دولت قبل را پرداخت کند که اینها فشارهای مالی زبادی است، از طرف دیگر فشارهای مالی دولت های استکباری نیز در این شرایط مزید بر علت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی بیان کرد: تمرکز دولت سیزدهم در ابتدای کار بر مهار بیماری کرونا و واکسیناسیون بود که با تلاش های صورت گرفته توفیقات خوبی نیز حاصل شد و از خیلی کشورهای پیشرفته در این زمینه پیشی گرفتیم. امید است این روند نزولی به صفر برسد و سال ۱۴۰۱ را بدون کرونا آغاز کنیم و زندگی مردم به شرایط عادی برگردد.

مخلص الائمه بیان کرد: سال اینده کانون تمرکز دولت رشد اقتصادی و مسائل اقتصادی است که برنامه های مفصلی در این رابطه تهیه و تدوین شده است تا شاهد شکوفایی اقتصادی باشیم. همه اقشار جامعه در همه جای کشور باید در نقشه راهی که دولت در این خصوص در نظر گرفته نقش آفرینی کنند .

وی ادامه داد: رویکرد دولت سیزدهم رویکرد حضور مستقیم مدیران کشور در میان مردم است. دولت در صدد ترمیم اعتماد مردم است و این مهم باید به سرعت انجام شود. در همین راستا در استانداری مرکزی به عنوان یکی از ۳۱ سرنشین کشتی کشور همین روحیه را پیش گرفته ایم و باید در این مسیر حضور مستقیم و بلافاصله در میان مردم داشته باشیم تا مشکلات را از نزدیک مشاهده کنیم.

استاندار مرکزی ییان کرد: باید در این بازدید از پروژه ها به یک اولویت بندی برسیم و در چارچوب منابع موجود، مدل های اجرا باید تغییر یابد.

وی بیان کرد: حدود ۹۰ هزار پروژه نیمه تمام در سطح کشور وجود دارد که اگر ۳۰ سال بودجه کشور صرف این پروژه ها شود این پروژه ها به اتمام نخواهد رسید. این اتفاق گسترده ترکیبی از خیانت و ناکارآمدی و خباثت و سوء مدیریت است و شاید ریشه برخی به قبل از انقلاب و اوایل دهه ۵۰ برگردد .

مخلص الائمه افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات و تغییرات زیادی در جهت توسعه رفاه عمومی انجام شده اما ناکارآمدی ها قدرت دفاع از این حجم اتفاقات گسترده بعد از انقلاب را می گیرد.

وی ادامه داد: در سطح استان مدیرانی بودند که از روز انتخابات یک سند یا نامه هم امضا نکرده و کار را رها کرده اند که از حضور تعدادی مرخص شدیم و اگر باز هم گزارشی در این خصوص باشد برخورد خواهیم کرد.

علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با توجه به گستردگی شهر اراک و قرار گرفتن چهار شهر و ده ها روستا در این شهرستان امکان حضور و رفع مشکلات مردم شهرستان در بازه زمانی کوتاه مدت وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه منطقه قره کهریز ظرفیت ها و جذابیت های بالای گردشگری و اقتصادی مناسبی دارد گفت: این منطقه به  لحاظ فرهنگی و تاریخی اهمیت بالایی دارد.

وی بیان کرد: منطقه سنجان دارای اهمیت است و امیدواریم در راستای رفع مشکلات مردم این منطقه اقدامات موثری صورت گیرد.

کریمی ادامه داد: ارتقای وضعیت تقسیمات کشوری داوودآباد و روستاهای اطراف در قالب بخش جدید در سالهای قبل دنبال می‌شد و استاندار قول مساعد دادند این مهم در هیات دولت و وزارت کشور پیگیری شود که در همین راستا امیدواریم در روزهای آینده شاهد  ایجاد بخش جدید باشیم.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی استان مرکزی استاندار مرکزی تمرکز دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۱۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و باد شدید در ۹ استان | ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (پنجشنبه) در برخی نقاط کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

جمعه در ساعات بعدازظهر در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، بخش‌هایی از مرکز، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال فارس و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

شنبه در غرب سواحل دریای خزر، استان اردبیل، شمال شرق آذربایجان شرقی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال و شرق فارس، شمال هرمزگان، ارتفاعات کرمان، مناطقی از اصفهان و یزد رگبار باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

یکشنبه بعدازظهر ـ با ورود سامانه بارشی از غرب ـ به تدریج بارش در مناطقی از غرب، شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی آغاز خواهد شد. همچنین یکشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، شمال فارس و ارتفاعات کرمان رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

دوشنبه ـ با تقویت سامانه بارشی ـ در نیمه غربی و مرکز کشور رگبار و رعد و برق وزش باد شدید و در ارتفاعات استان کرمان رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

امروز شرق تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

کد خبر 845342 برچسب‌ها برف خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي باران گرد و خاک

دیگر خبرها

  • پیش‌شرط‌های مردمی‌سازی اقتصاد ایران
  • رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است
  • ضرورت تمرکز بر روی کیفیت‌بخشی فضای علمی دانشگاه‌ها
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان / ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان | ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • رشد دیپلماسی منطقه‌ای سیاست دولت است
  • کهنه سربازان دفاع مقدس: 1600 میلیارد دلار غرامت جنگ را از عراق طلب داریم
  • اجرای کامل ۷۲ درصد مصوبات اقتصادی سفر رئیس جمهور در لرستان
  • مسئولان به جای صندلی «مداخله‌جویی» روی صندلی «حکمرانی» بنشینند
  • نگاه مثبت تشکلات کارگری و کارفرمایی به اقدامات دولت سیزدهم