Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه استقلال، جلسه استماع صحبت‌های باشگاه استقلال و لئوناردو پادوانی بازیکن برزیلی برگزار شد. پیش از این مدارک طرفین توسط دادگاه عالی ورزش ( CAS) بررسی شده بود و در این جلسه طرفین به بیان مطالب خود پرداختند.

در این جلسه نماینده CAS، تک داور CAS، سه وکیل پادوانی، یک دکتر متخصص از طرف پادوانی، پادوانی و مترجمش، سه وکیل از طرف باشگاه استقلال، یک دکتر متخصص از طرف استقلال (دکتر رازی) و حامد افضلی معاون بین‌الملل باشگاه استقلال حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد افضلی در این رابطه به سایت رسمی باشگاه استقلال، گفت: جا دارد از دکتر رازی، دکتر نوروزی، دکتر ستوده و مهرشاد رهبر تشکر کنم که در این مدت کمک کردند و پیگیر بودند که مدارک، درست و به موقع به دست وکلا برسد تا دفاع خوبی انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پادوانی بعد از مصدومیت شدید در باشگاه استقلال، ویلچرنشین شد و از این باشگاه به فیفا برای گرفتن غرامت شکایت کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پادوانی باشگاه استقلال تهران پادوانی تیم فوتبال استقلال تهران باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۱۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسات تدبر در سوره رعد برگزار می‌شود

سلسله جلسات تدبر در سوره مبارکه رعد با تدریس هانی چیت‌چیان، در مسجد کوی دانشگاه تهران از سر گرفته می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سلسله جلسات تدبر در سوره مبارکه رعد از امروز، یکشنبه 26 فروردین، در مسجد کوی دانشگاه تهران آغاز خواهد شد.

این جلسه که از سوی مدرسه دعا و نظام‌سازی وابسته به مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران برگزار می‌شود، با تدریس هانی چیت‌چیان، کارشناس و مدرس قرآن، دایر خواهد بود.

پیش از آغاز ماه رمضان چهار جلسه از جلسات تدبر در سوره رعد با تدریس چیت‌چیان برگزار شده بود و امروز جلسه پنجم این محفل قرآنی بر پا خواهد بود.

 

اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع معرفی شدند

 

علاقه‌مندان به یادگیری آموزه‌های سوره رعد می‌توانند به صورت غیر حضوری و با مراجعه به نشانی اینترنتی  https://www.skyroom.online/ch/elmshahr/madresedoa  در این جلسه قرآنی شرکت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» برگزار شد
  • آیین وداع با پروفسور هاشم شرقی در دانشگاه شیراز برگزار شد
  • نشست «تبیین علل و نتایج پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی» در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • جلسات تدبر در سوره رعد برگزار می‌شود
  • جلسه‌ هم‌اندیشی حقوقدانان و کارشناسان قضایی در گراش
  • این دختران ایرانی برای زیبا شدن خود را می سوزانند
  • خواننده جوانی که در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرد، اما حالا...
  • خواننده جوانی که در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرد
  • مراسم معارفه مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد
  • خواننده جوانی که در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرد اما حالا...