Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا رضایی روز جمعه در نشست شورای آموزش و پرورش هفت شهر جنوبی کرمان که با حضور وزیر آموزش و پرورش در شهرستان منوجان برگزار شد ضمن تقدیر از حضور وزیر آموزش و پرورش در مناطق  سیل زده این استان افزود: بر اساس بررسی های انجام شده میانگین سرانه فضای آموزشی در مناطق جنوبی استان کرمان از میانگین کشوری و استانی پایین تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای آموزش و پرورش استان در سفر قبلی وزیر آموزش و پرورش به کرمان مصوب شد میانگین فضای آموزشی طی مدت سه سال به میانگین کشوری افزایش یابد.
رضایی با اشاره به تخریبی بودن و نیاز به مقاوم سازی برخی از مدارس مناطق جنوبی به ویژه مدارس بلوکی تصریح کرد: مقام سازی و استانداردسازی فضاهای آموزشی در جنوب کرمان لازمه ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی در این مناطق است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به تحصیل بیش از ۱۲ هزار و ۲۰۰ دانش آموز در بخش جازموریان رودبار جنوب اشاره و بر استقلال آموزش و پرورش در بخش جازموریان تاکید کرد.
رضایی با اشاره به تحصیل هفت هزار دانش آموز در بیش از ۹۰ مدرسه بخش چاه دادخدا از توابع شهرستان قلعه گنج، خواستار استقلال آموزش و پرورش در این منطقه نیز شد.
وی از تحصیل هشت هزار و ۵۰۰ دانش آموز در ۱۰۲ مدرسه بخش اسماعیلی بلوک جیرفت خبر داد و افزود: استقلال آموزش و پرورش در این بخش نیز ضروری است.
رضایی با اشاره به تحصیل بیش از ۱۵۰ هزار دانش آموز در یک هزار و ۶۱۴ مدرسه مناطق جنوبی استان کرمان گفت: متاسفانه بیش از ۷۰ درصد مدارس این مناطق فاقد حصار هستند.

برچسب‌ها مدارس کرمان اداره کل آموزش و پرورش کرمان سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس کرمان اداره کل آموزش و پرورش کرمان مدارس کرمان اداره کل آموزش و پرورش کرمان سیل آموزش و پرورش دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۱۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد: در پی انتشار خبری در یکی از پایگاه‌های خبری استان در روز گذشته با عنوان «تنبیه فیزیکی دانش آموز در یکی از مدارس سنگر» و این سوال که «با معلم خاطی برخورد می‌شود؟» اذعان می‌شود این موضوع مربوط به سال گذشته است و با فرد خاطی هم برخورد شد.

پس از شکایت خانواده یک دانش آموز اهل سنگر از تنبیه بدنی فرزندشان در مدرسه، آبان سال گذشته، مراتب پس از بررسی‌های انجام شده، معلم مربوط برای ارائه توضیحات به هیئت تخلفات اداری دعوت شد که پس از استماع سخنان او و بررسی شواهد، تخلف معلم مدرسه محرز و رأی هیئت رسیدگی به تخلفات در همان ماه صادر شد.

بر اساس مواد ۸۱ و ۸۲ آیین نامه اجرایی مدارس، هرگونه تنبیه بدنی دانش‌آموز و سوء رفتار ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • برنامه‌های هفته معلم در کردستان مدرسه‌محور می‌شود
  • نواختن زنگ سلامت در مدرسه حاج کاظمی
  • علم در دست فردی تأثیرگذار است که با امید حرکت کند
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت