Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@06:02:42 GMT

افزایش نسبی دما از فردا

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۱۳۰۸

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران،از فردا روند افزایش نسبی دما وکاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود. ناطقان: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در پاره‌ای نقاط بویژه در نیمه جنوبی و غربی استان گاهی با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 از شنبه(۲بهمن) تا روز سه‌شنبه(۵بهمن) با بروز پایداری جو، در مناطق پرتردد شهری بتدریج افزایش غبار محلی و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.امروز کاهش دما و از فردا روند افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آبعلی با بیشینه دمای  ۱۸- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲ بهمن)صاف و بتدریج غبار محلی با حداقل دمای  ۳- و حداکثر دمای ۷  درجه سانتیگراد و طی یک‌شنبه (۳بهمن) صاف همراه با غبارمحلی با حداقل دمای ۱- و حداکثر دمای ۱۰درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. منبع: ایلنا برچسب ها: افزایش دما ، هواشناسی ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: افزایش دما هواشناسی تهران پیش بینی می شود استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۱۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند

اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران از امروز،۳ اردیبهشت و کاهش محسوس دما از فردا خبر داد.

به گزارش ایسنا، فردا (۴ اردیبهشت) کاهش محسوس دما و از پنج شنبه (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است. روز‌های پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) آسمان صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه هواشناسی استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۴ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۵ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی افزایش ابر با احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت هواشناسی؛ منتظر تندر و آذرخش در تهران باشید
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ تهرانی‌ها مراقب باشند
  • پیش بینی وضعیت جوی تهران در روزهای آتی
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ تهران کی سرد می‌شود؟
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ دمای تهران از فردا کاهش می یابد
  • دمای هوای تهران از فردا کاهشی می‌شود
  • وضعیت هوای ۷۲ ساعته کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟