Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه شبکه راهها به ویژه بزرگراه بعنوان محور توسعه استان از اهمیت بالایی برخوردار است همه باید دست به دست هم دهیم و با تقویت منابع مالی این مسیر را هموار سازیم.

به گزارش ایسنا- حسین مدرس خیابانی روز جمعه در حاشیه بازدید از روند احداث بزرگراه در محورهای مواصلاتی زابل- زاهدان و زاهدان- بیرجند با بیان اینکه بزرگراه ها شاهرگ توسعه و پیشرفت هر منطقه محسوب می شوند، اظهار داشت: برخورداری از پهناورترین شبکه راههای ارتباطی، قرار گرفتن درمسیر یکی از مهمترین کرویدورهای اصلی تجارت جهانی و  صدها مزیت اقتصادی دیگر ، ضرورت وجود راههای مواصلاتی استاندارد را در این پهنه جغرافیایی جنوب شرق کشور اجتناب ناپذیر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: در سالهای اخیر اقدامات ارزنده ای در توسعه بزرگراه استان صورت گرفته که در تاریخ استان که بی نظیر بوده است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه یکی از راه‌های برون رفت هر منطقه‌ای از مشکلات اقتصادی، ساخت راه‌های مواصلاتی و به ویژه بزرگراه‌ها است که می‌تواند در توسعه و عمران آن منطقه نقش اساسی و مهمی داشته باشد، گفت: از آنجایی که همه پروژه های اقتصادی استان متکی به طرح های راه سازی است در تلاش ایم با تقویت منابع مالی این حوزه، مسیر توسعه همه جانبه استان را هموار سازیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان نیز در این بازید با بیان اینکه در دو سال اخیر احداث بزرگراه در استان رشد شتابانی به خود گرفته است، گفت: در حال حاضر ساخت ۹ پروژه راه سازی شامل ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه در تمام محورهای مواصلاتی استان توسط این اداره کل در حال اجراست و پروژه های جدید نیز در دستور کار قرار گرفته است.

عطاء اله اکبری شتاب بخشی به توسعه سیستان و بلوچستان و فراهم شدن زمینه تردد ایمن کاربران جاده ای را از مهمترین مزایای احداث بزرگراه ها عنوان کرد و افزود: با برنامه ریزی انجام شده تا پایان سالجاری  ۵۰ کیلومتر بزرگراه در استان آماده بهره برداری می شود و این روند همچنان با قوت برای سالهای آینده تا تکمیل شبکه بزرگراهای استان تداوم دارد.

وی ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته ۱۰۰ درصد اعتبارات ابلاغی پیوست قانون بودجه ۱۴۰۰ به منظور اجرای پروژه های راهسازی سیستان و بلوچستان تخصیص یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۱۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

١٠ هزار مگاوات از بار شبکه برق در تابستان ١٤٠٢ با کنتور‌های هوشمند مدیریت شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، مدیرکل دفتر هوشمندسازی و فن آوری‌های نوین توانیر گفت: مدیریت بار شبکه از طریق نصب کنتور هوشمند، طی تابستان گذشته به بیش از١٠هزار مگاوات بالغ شد که ٧ هزار مگاوات آن مربوط به بخش توزیع نیرو و ٣ هزار مگاوات مربوط به بخش انتقال است.

حامد احمدی با اشاره به تخصیص بیش از ٦٠ هزار میلیارد‌ریال اعتبار در زمینه هوشمندسازی مصرف برق، اعتبار لازم برای هوشمندسازی کل مشترکان را بالغ بر ٥٠٠ هزار میلیارد ریال عنوان و ابراز امیدواری کرد با تخصیص اعتبارات مورد نیاز، اهداف تعریف شده طرح هوشمندسازی صنعت برق به طور کامل در برنامه هفتم توسعه محقق شود.

وی با اشاره به اهمیت موضوع هوشمندسازی و نقش تأمین منابع مالی برای تأمین تجهیزات از جمله کنتور‌های هوشمند، خاطرنشان کرد: با تصویب طرح مانع‌زدایی از توسعه صنعت برق و عملیاتی شدن این طرح که منجر به تأمین منابع مالی لازم برای ساخت تجهیزات و کنتور‌های هوشمند در داخل کشور می‌شود، نصب کنتور هوشمند شتاب بیشتری خواهد یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها به ویژه راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • ساخت ۳۴۴ مدرسه در سیستان و بلوچستان
  • ١٠ هزار مگاوات از بار شبکه برق در تابستان ١٤٠٢ با کنتور‌های هوشمند مدیریت شد
  • برنامه‌ اصلی منطقه آزاد چابهار بهره‌مندی از ظرفیت تخصصی دانشگاه‌های فعال است
  • بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی دانشگاه آزاد برای توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران
  • استقرار ۴۳ تیم‌ عملیاتی برای مقابله با سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • توسعه صنعت ریلی، معضل بیکاری سیستان و بلوچستان را رفع می کند
  • توسعه سیستان و بلوچستان مدیرانی با عزم پولادین می‌خواهد
  • ۱۰ هزار مگاوات از مصرف برق در تابستان گذشته با کنتور‌های هوشمند مدیریت شد