Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان وزیر آموزش و پرورش گفت: پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد در استان کرمان تا سال آینده تکمیل می شوند و 3 بهمن 1400 طرح رتبه بندی معلمان در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بررسی می شود.

یوسف نوری در نشست اعضای شورای آموزش و پرورش مناطق جنوبی استان کرمان که در شهرستان منوجان برگزار شد، ضمن اشاره به سروده سعدی علیه الرحمه "باران که در لطافت طبعش، خلاف نیست"، گفت: نزولات آسمانی همیشه مایه رحمت و برکت هستند اما به دلیل ضعف در زیرساخت های شهری و روستایی شاهد سیل و خسارت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در هیات دولت مطرح شده که برای کشاورزان خسارت دیده تا حدی جبران خسارت شود، مدارس حتما باید آموزش حضوری را از سر بگیرند، 95 درصد مدارس دنیا در این مدت باز بوده اند اما ما 100 درصد تعطیل کردیم و آموزش مجازی داشتیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: فقری در اطراف کشور داریم که ناشی از کار خودمان است، تبعیض در درون خانواده بین فرزند دختر و پسر، بین پسر بزرگ و کوچک و ...در نظام تعلیم و تربیت هم این تبعیض ها وجود دارد، بینش، منش، فعل و دیدگاه ما در موضوع عدالت، توزیع رویه ای ست در صورتی که عدالت باید توزیعی یا ترمیمی باشد یعنی حق همه داده شود.

نوری اظهار کرد: در بعضی موارد نیاز به تغییر روش هاست، گروه بندی و طبقه بندی در کارها را باید از شهید سلیمانی یاد بگیریم، این فرمانده بزرگ گروه های مختلف زینبیون، حیدریون، فاطمیون و..را بسیج کرد.

وی افزود: در توزیع منابع هم باید اول خط مقدم جامعه را در نظر بگیریم که خط مقدم در جمهوری اسلامی ایران، مردم مستضعف و کوخ نشین هستند، در مرکز، قرارگاه محرومیت زدایی تشکیل داده ایم و بنا داریم دایره دایره از بیرون به داخل بیاییم.

وزیر آموزش و پرورش ضمن قدردانی از رئیس جمهور به واسطه سفر پیش بینی نشده اش به جنوب استان کرمان، گفت: دولت مردمی در همه شرایط در کنار مردم است، پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد تا سال آینده با اولویت خوابگاه های دانش آموزی تکمیل می شود، سرانه ای بابت خرید تجهیزات مدارس استان، واریز می شود و تجهیز 7 هنرستان در 7 شهرستان جنوبی، ایزوگام، محوطه سازی، آسفالت، بهسازی سرویس های بهداشتی و استاندارسازی سیستم سرمایشی 400 کلاس درس در دستور کار قرار دارد.

نوری گفت: مدارس، هویت ملی ما هستند و نباید تخریب شوند بلکه باید تلاش بر مقاوم سازی آن ها داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سفر استاني وزير آموزش و پرورش سیل جنوب کرمان استانی اجتماعی آموزش و پرورش استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۱۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج «پویش مهر» از اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز در فرآیند «پویش مهر» خبر داد و گفت: اعلام نتایج از اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، هر سال رییس جمهور پرسشی را با عنوان «پرسش مهر» در حوزه تعلیم و تربیت برای دانش‌آموزان مطرح می‌کردند که با هدف جلب مشارکت فعال فرهنگیان و دانش‌آموزان، فعالیت بیشتر فضای فرهنگی جامعه و توسعه و افزایش حس مسئولیت‌پذیری مخاطبان انجام می‌شد.

اما امسال رییس جمهور «پویش‌مهر» را جایگزین «پرسش مهر» کرد که محورهایی مانند امیدواری دانش‌آموزان نسبت به آینده و پیشرفت کشور، اهمیت بیان روایت پیشرفت برای دانش‌آموزان، بسیج انگیزه‌های دانش‌آموزان برای پیشرفت ایران قوی و تشویق دانش‌آموزان برای روایت خلاقانه و هنرمندانه برداشت می‌شود.

براساس محورهای درنظر گرفته شده در پویش مهر، آموزش و پرورش باید برای این مسائل که راهبردهایی را دربر دارد، دانش‌آموزان را نسبت به آینده خود و کشور امیدوارتر ‌کند.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش،معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز در فرآیند پویش مهر خبر داد و گفت: اعلام نتایج از اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پروژه استخر سرپوشیده بردسکن همچنان ناتمام رها شده است
  • هرگونه توسعه و پیشرفت کشور از آموزش و پرورش آغاز می شود
  • مجروحیت ۱۱۶ فرهنگی و دانش آموز در حادثه تروریستی کرمان
  • اعلام نتایج «پویش مهر» از اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • بهره برداری از پل‌های معلم و قراملک تبریز در خرداد ماه
  • پیشرفت ۱۲ درصدی راه‌آهن دورود - خرم‌آباد در‌ سال گذشته
  • پیشرفت ۱۲ درصدی راه‌آهن دورود-خرم‌آباد در‌ سال گذشته
  • راه‌آهن دورود_خرم‌آباد ظرف یک‌سال ۱۲ درصد پیشرفت داشت