Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@02:22:29 GMT

اعتراض به سرباز بودن ۲ بازیکن استقلال رد شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۱۴۶۰

اعتراض به سرباز بودن ۲ بازیکن استقلال رد شد

مسئول کمیته نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال گفت: باشگاه استقلال مشکلی برای استفاده از ۲ بازیکن سرباز خود ندارد.

به گزارش مشرق، محمود زاده  مسئول کمیته نقل و انتقالات  لیگ برتر فوتبال گفت:باشگاه آلومینیوم اراک در بازه زمانی مقرر برای یکی از بازیکنان استقلال شکایت رسمی داشته که این رد دعوی شده است. کمیته انضباطی هم با توجه به مستنداتی که از حوزه نظام وظیفه ارسال شده بود که مجوز سربازی بازیکنان تا یکم اسفند ماه بود آن را تایید کرد، چون منشا صدور سربازی، مدارک را برای ما ارسال کرد و به خاطر همین اعتراض آلومینیوم رد شد و استقلال را با توجه به ارائه مجوز سربازی بازیکنان  محق دانسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این باشگاه‌های فولاد و آلومینیوم به حضور سیاوش یزدانی و حسین مرادمند ۲ مدافع استقلال معترض بوده و معتقدند که ۲ بازیکن مشمول خدمت سربازی هستند. البته کمیته انضباطی بعد از بررسی مدارک، شکایت هر ۲ باشگاه را رد کرد و حضور این ۲ بازیکن در تیم استقلال را مجاز دانست.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال استقلال لیگ برتر خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت ۲ بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۱۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)

به گزارش ورزش سه، بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم تمرین بانشاطی را در هوای بارانی برگزار کردند و آماده دیدار حساس با پرسپولیس می‌شوند.

بازیکنان تیم آلومینیوم در تمرین روز سه‌شنبه زیر نظر مجتبی حسینی و کادرفنی این تیم کارهای تاکتیکی را مرور کردند و کار با توپ را در برنامه خود قرار دادند.

آنها در ابتدا نرم دویدن را دستور کار خود قرار دادند و پس از آن با کاورهای رنگی به چند گروه تقسیم شدند و به تمرین پاسکاری و مرور بخشی از تاکتیک های هجومی پرداختند.

هوای بارانی اراک و طراوت خاصی به چمن ورزشگاه برق‌باختر اراک داده بود و این تمرین با نشاط خاصی دنبال شد.

تصاویری از تمرین تیم فوتبال آلومینیوم را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • زلنسکی: برای جنگ مدرن، به سربازان جوان تازه‌نفس نیاز داریم
  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی
  • پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • اعتراض ذوب‌آهن به چهار تصمیم سرنوشت‌ساز
  • امتناع بازیکنان از امضا و چالش بزرگ خطیر/ استقلال در خطر سقوط!