Web Analytics Made Easy - Statcounter

رافائل نادال از سد کارن خاچانوف گذشت.

به گزارش طرفداری، در ادامه رقابت های تنیس اوپن استرالیا، رافائل نادال اسپانیایی در دور سوم مسابقات به مصاف کارن خاچانوف از روسیه رفت و در پایان موفق شد با حساب ۳-۱ پیروز این مسابقه شود. نادال مسابقه را به خوبی آغاز کرد و همین عملکرد باعث شد تا او ست اول را با نتیجه ۶-۳ پیروز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش خوب ماتادور در ست دوم نیز ادامه یافت و او ۶-۲ برنده شد. کارن خاچانوف که نمی خواست به این زودی شکست بخورد در ست سوم به بازی برگشت و نادال را ۶-۳ شکست داد.

اما رافائل نادال که آمادگی بسیار بالایی داشت در ست چهارم کار را تمام کرد و ۶-۱ پیروز این ست شد تا در نهایت با حساب ۳-۱ برنده کلی بازی لقب بگیرد.

رقیب رافائل نادال در دور بعدی مسابقات یکی از میان آدرین مانارینو و اصلان کاراتسف خواهد بود. جدال این دو تنیسور فعلا در جمع ست ها با نتیجه ۱-۱ در جریان است.

در دیگر مسابقه مهم امروز شاهد نبرد الکساندر زورف با رادو آلبوت بودیم که زورف در این مسابقه کار سختی نداشت و در مجموع سه ست با نتایج ۶-۳، ۶-۴ و ۶-۴ برنده شد. حریف بعدی زورف، دنیس شاپووالوف خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رافائل نادال کارن خاچانوف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۱۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، شاگردان وحید شمسایی روز گذشته در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و در سومین بازی مرحله گروهی مقابل کویت قرار گرفتند و با پیروزی 4 بر صفر از زمین مسابقه خارج شدند تا با 9 امتیاز به عنوان صدرنشین مقتدرانه مسابقات راهی یک چهارم نهایی شوند.

ایران در این مرحله  ظهر روز آینده (چهارشنبه) از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در مرحله حذفی مقابل قرقیزستان به میدان خواهد رفت. 

نشست هماهنگی این مسابقه ساعتی پیش برگزار شد و بر اساس تصمیمات اتحخاذ شده تیم ملی ایران در مصاف با قرقیزستان با پیراهن، شورت و جوراب سفید بازی خواهد کرد و حریف ایران در این مسابقه قرمزپوش می‌پوشد.

دیگر خبرها

  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم
  • واکنش جالب تنیسور ۱۶ ساله به مصاف با رافائل نادال
  • تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها
  • صعود نوشاد عالمیان و ندا شهسواری در جدیدترین رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • صعود جهانی نوشاد عالمیان بعد از شکست در جام جهانی تنیس روی میز
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند