Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شبکه نمایش، برای هفته پیش‌ِ رو (۲ تا ۸ بهمن ۱۴۰۰)، بخشِ فیلم‌های منتخب یک هنرمند را که ساعت ۲۱ روی آنتن می‌روند، به مجید صالحی، بازیگر آثار کمدی سینمای ایران اختصاص داده است.

جدول پخش فیلم‌های شبکه نمایش در هفته آینده به شرح زیر است:

ساعت ۱۳، فیلم و تله‌فیلم‌های ایرانی «کارد و پنیر»، «راز خانه بهجت»، «خوش خیال»، «گروگان روز برمی‌خیزد»، «تایماز موتوری »، «ناشناس» و «هفت معکوس» پخش خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت ۱۹، «بازرس کی»، «روز یارگیری»، «وابسته»، «مسافر پردردسر»، «جری کاتن»، «پیراهن ورزشی» و «ساعت شلوغی» در بخش فیلم‌های منتخب خانوادگی پخش خواهند شد.

ساعت ۲۱ که به آثار منتخب یک هنرمند اختصاص دارد، شاهد پخش فیلم‌های «شاخه گلی برای عروس»، «مجرد چهل ساله»، «مجردها»، «جاسوس بازی»، «چراغ‌های ناتمام»، «نازنین» و «حلقه‌های ازدواج» با بازی مجید صالحی خواهد بود.

ساعت ۲۳، در بخش فیلم‌های جذابِ شبکه نمایش، «مهر مادری»، «هتل هونوجی»، «گول ظاهر را مخور»، «هواپیماها، قطارها و اتوموبیل‌ها»، «مرد آبنباتی»، «مسابقه بزرگ آلاسکا» و «پادشاه یاغی»  روی آنتن خواهند رفت.

ساعت ۱ بامداد، «جایی در قلب من»، «جاده صاف کن »، «ارزش قدرت»، «گلوله‌ای در انتظار»، «چهار انتقام جو »، «حادثه ماتئی» و «شجاعان» که از آثار کلاسیک سینمای جهان هستند، پخش خواهند شد.

۵۷۵۷

کد خبر 367338

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای ایران سینمای جهان مجید صالحی تلویزیون شبکه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۱۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،یاوری دبیر اولین دوره جشنواره قصص قرآنی گفت: دانش آموزان مدارس مفتاح و مدارس ناحیه‌های ۴ و ۶ آثار هنری خود را در قالب‌های گوناگون هنری به این جشنواره ارسال کرده بودند. 

او با اشاره به در یافت ۶۳۵ اثر، افزود: آثار دریافت شده در بخش‌های نماهنگ، نقالی، نمایش نامه نویسی، سرود، پادکست، نقاشی و نماهنگ بود که ۳۷ اثر برگزیده، ۲۷ اثر شایسته تقدیر و هفت اثر گروهی برگزیده شد.

دیگر خبرها

  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر «مجید نوری» در سوئد چه گذشت؟
  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر مجید نوری در سوئد چه گذشت؟
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • تغییر معماری تاریخی اصفهان برگرفته از روحیه انسان‌ها
  •  منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید
  • منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • «یاخته» منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
  • «روحینا» از شبکه نمایش