Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@15:30:33 GMT

ناگلزمان: برای موفقیت در اروپا باید خوش شانس بود

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۱۶۰۶

ناگلزمان: برای موفقیت در اروپا باید خوش شانس بود

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، معتقد است که تیمش برای موفقیت در لیگ قهرمانان نیاز به خوش شانسی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لالیگا به مصاف هرتابرلین خواهد رفت.

صدرنشین بوندسلیگا از رقابت‌های جام حذفی آلمان حذف شده و به همین این هفته را برخلاف بسیاری از تیم‌ها به استراحت پرداخت و حالا با قدرتی بیشتر آماده رویارویی با حریف این هفته خود در رقابت‌های لیگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناگلزمان در کنفرانس خبری خود پیش از دیدار برابر هرتا درباره این تیم گفت:« آنها تمایل دارند با سیستم مشابهی بازی کنند اما اخیرا کمی این سیستم را تغییر دادند. اسحاق بلفوضل یکی از دستکم گرفته‌شده‌ترین بازیکنان در بوندسلیگاست و دفاع کردن برابر او بسیار سخت است. ریشتر و سردار هم بازیکنان خوبی در کناره‌ها هستند. آنها همچنین با قدرت و جسارت بالایی نیز دفاع می‌کنند.»

 

 

این مربی آلمانی همچنین درباره نتایج عجیبی که در رقابت‌های جام حذفی در هفته‌ای که گذشته به دست آمد اظهار داشت:« این بازی‌ها دیوانه‌وار بودند. تیم‌های حاضر در بوندسلیگا شانس زیادی برای کسب جام قهرمانی دارند. من از این رقابت‌ها عبور کردم و خوشحالم که توانستیم در طول این هفته تمرین کنیم. شما در مقطعی باید با این موضوع کنار آمده و به ادامه مسیر نگاه کنید.»

او درباره شرایط بازیکنان تیمش برای بازی این هفته اضافه کرد:« همه از شرایط گورتسکا باخبر هستند. استانیسیچ پیشرفت خوبی داشته و هفته آینده به تمرینات برمی‌گردد. ما به بعضی از بازیکنان در تمرینات استراحت دادیم، تولیسو دیروز و نویر امروز. لروی سانه مشکل جزئی داشت که پس از تمرین فردا درباره‌اش تصمیم خواهیم گرفت.»

ناگلزمان درباره اولین فصل حضورش روی نیمکت بایرن تا اینجای کار گفت:« در مجموع راضی هستم اما ما هنوز پتانسیل زیادی داریم. من به همه چیز با چشم انتقاد نگاه می‌کنم. در چند هفته آینده بهتر هم خواهد شد. اما باید کمی خوش شانس بود، خصوصیا در لیگ قهرمانان اروپا. ما امیدواریم همه بازیکنان در دسترس باشند.»

یولیان ناگلزمان بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یولیان ناگلزمان بایرن مونیخ رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۱۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس بزرگ فراز و نفت آبادان در مسیر بقا!

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله 6 هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر اگرچه بسیاری از اهالی فوتبال سقوط نفت آبادان را به لیگ دسته اول قطعی می‌دانند، اما با بررسی 6 دیدار پایانی تیم‌هایی که احتمال سقوط شان به لیگ یک وجود دارد یک مسئله مهم برزیلی‌های ایران را امیدوار می‌کند.

با نگاهی به جدول رده‌بندی لیگ برتر می‌توان اینطور برداشت کرد که 4 تیم نفت آبادان، نساجی مازندران، استقلال خوزستان و فولاد خوزستان از شانس بیشتری برای سقوط به دسته پایین‌تر برخوردار هستند و پیکان و هوادار هم همچنان خطر سقوط را احساس می‌کنند.

نکته قابل توجه درباره 6 تیم پایینی جدول رده‌بندی این است که به غیر از نفت آبادان سایر تیم‌ها حداقل با یکی از تیم‌های مدعی جدول رده‌بندی بازی دارند.

استقلال، پرسپولیس  و سپاهان سه تیمی بالانشین جدول هستند که در 6 هفته پایانی با تیم‌های قعرنشین به جز نفت آبادان رو به رو می‌شوند؛ هوادار در هفته‌های پایانی باید با پرسپولیس و سپاهان دیدار داشته باشد، پیکان در هفته سی‌ام استقلال را پیش رو دارد و فولاد یک مسابقه با استقلال در تهران خواهد داشت. همچنین استقلال خوزستان با سپاهان و پرسپولیس در دو بازی از 6 بازی پایانی دیدار می‌کند و نساجی در قائمشهر پذیرای سرخابی‌های پایتخت خواهد بود.

در این شرایط نفت آبادان تنها تیم قعرنشین است که در 6 هفته پایانی لیگ برتر با هیچ‌یک از سه تیم اول جدول رده‌بندی روبه رو نمی‌شود. آنها در بازی‌های بعدی خود با هوادار، مس رفسنجان، آلومینیوم، شمس‌آذر، ذوب‌آهن و تراکتور مصاف می‌دهند و بی‌شک عدم رویارویی با تیم‌های بالانشین شانس بزرگی است که کمالوند و شاگردانش را به بقا در لیگ برتر امیدوار می‌کند.

گفتنی است؛ نفت آبادان با کسب 16 امتیاز در رده شانزدهم جدول لیگ قرار گرفته و نسبت به نساجی 3 امتیاز و نسبت به استقلال خوزستان 4 امتیاز کمتر دارد.

دیگر خبرها

  • کاش رئیس بایرن بودم تا ناگلزمان اخراج نشود
  • در ظاهر بی‌قدرت اما همه کاره در پشت پرده؛ هونس و رومنیگه چه جایگاهی در بایرن مونیخ دارند؟
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • بایرن این هفته بدجور روی شانس!
  • پیوس: پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست
  • شانس بزرگ فراز و نفت آبادان در مسیر بقا!
  • پیام ستاره بایرن به ناگلزمان: من را ببین!
  • زیدان آلمانی بلد نیست، ریبری هم مترجم نمی‌شود!‏
  • گزارش: چرا ناگلزمان به بایرن مونیخ نه گفت