Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جمع بازیکنان این تیم حاضر شد و ضمن قدردانی از اعضای تیم، قول داد در روزهای آینده بخشی از مطالبات‌شان را پرداخت کند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز (جمعه) با حضور در ورزشگاه شهیدکاظمی، پیش از شروع تمرین در جمع اعضای تیم حضور پیدا کرد و با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، مدیرعامل پرسپولیس ضمن قدردانی از اعضای تیم به جهت تلاش‌ها در نیم‌فصل اول و نتایج خوب کسب شده در لیگ برتر و جام حذفی گفت:

مشکلات شما را درک می‌کنیم و از آنها اطلاع داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فداکاری و تعصب شما، شایان تقدیر است و البته سعی و همت باشگاه بر این است که پرداخت‌ها را در آینده به روز کنیم. به زودی پرداختی خواهیم داشت که قدری از مشکلات شما کاسته شود.

وی در ادامه صحبت‌هایش افزود:

باشگاه وظیفه خود می‌داند نسبت به انجام تعهدات مالی و قراردادی هر چه سریع‌تر اقدام کند و در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

در جریان این ملاقات، بازیکنان نیز دغدغه‌ها و  مسائل خود را مطرح کردند و سیدجلال حسینی به نمایندگی از آنها، مواردی را مطرح کرد. مدیرعامل پرسپولیس نیز قول حل مشکلات را داد و برای تیم در ادامه مسابقات، آرزوی موفقیت کرد.

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش ناراحتی کریستیانو رونالدو پس از تعویض شدن (برنتفورد - منچستریونایتد) / فیلم کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  کاریکاتور عمر مومنی برای مهدی طارمی و حمایت او از گل زیبایش به چلسی محمد دایی: بازگشت علی دایی به پرسپولیس؟ بعید است استعفای گل محمدی صحت داشته باشد خطای عجیب بازیکن امپولی روی خواکین کوریا و مصدومیت مهاجم آرژانتینی اینتر

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۱۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند

به گزارش ورزش سه تنها ساعاتی بعد از رسمی شدن مالکیت کنسرسیوم بانکی در باشگاه پرسپولیس ده درصد از مبالغ قرارداد این فصل بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس به آنها پرداخت شد.

کنسرسیوم بانکی تحت مدیریت بانک شهر اعلام کرده قصد دارد تیمی قدرتمند برای رقابت درسطح لیگ قهرمانان برساند و حالا که تولیت این باشگاه را برعهده دارد وظیفه دارد از دغدغه های مالی باشگاه بکاهد.

یکی از مهمترین دغدغه های درویش و هیات مدیره باشگاه پرسپولیس طی مه های اخیر پرداخت مطالبات بازیکنان  و کادر فنی بود که در فاصله شش هفته مانده به پایان فصل درصد نسبتا کمی از آن پرداخت شده بود اما حالا با ده درصدی که کنسرسیوم بانکی پرداخت کرده سرخ ها بین 45 تا 50 درصد از مبلغ قرارداد این فصل شان را دریافت کرده‌اند.

با رخ دادن این اتفاق امروز بازیکنان پرسپولیس در تمرین آخر قبل از  سفر به اراک فوق العاده خوشحال و شاد بودند و به نظر می رسید این پرداختی در روحیه آنها تاثیر واضحی گذشاته که می تواند به بهبود کیفیت تیم شان در مصاف جام حذفی کمک کند.

پرسپولیسی ها البته نیمی از آپشن‌های فصل قبل خود را طلب دارند و برخی از آنها در دو فصل قبل نیز درصدی طلبکارند اما حالا با تعیین تکلیف مالکیت این باشگاه انتظار می رود تمام این مطالبات بموقع پرداخت شود و  بازیکنان دغدغه  دریافت طلب های خود را نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • درویش در پرسپولیس ماندنی شد
  • رضا درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است
  • درویش تا آخر فصل در پرسپولیس ابقا شد
  • رضا درویش در سمت مدیرعاملی پرسپولیس ماندنی شد
  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد
  • درویش تا پایان فصل در پرسپولیس می ماند
  • لبخند از صورت درویش دور نمی‌شد
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!