Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@08:45:38 GMT

افزایش نسبی دما از فردا/کاهش کیفیت هوا در تهران

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۱۸۷۸

افزایش نسبی دما از فردا/کاهش کیفیت هوا در تهران

به گزارش ایسنا، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در پاره‌ای نقاط بویژه در نیمه جنوبی و غربی استان گاهی با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

 از شنبه(۲بهمن) تا روز سه‌شنبه(۵بهمن) با بروز پایداری جو، در مناطق پرتردد شهری بتدریج افزایش غبار محلی و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز کاهش دما و از فردا روند افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آبعلی با بیشینه دمای  ۱۸- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲ بهمن)صاف و بتدریج غبار محلی با حداقل دمای  ۳- و حداکثر دمای ۷  درجه سانتیگراد و طی یک‌شنبه (۳بهمن) صاف همراه با غبارمحلی با حداقل دمای ۱- و حداکثر دمای ۱۰درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۱۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان

فهیمه راستی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان نیمه ابری تا ابریست، گفت: از امروز تا پایان هفته، افزایش ابر پدیده غالب جوی و شرایط برای وقوع ناپایداری‌های جوی آماده است.
 
وی افزود: از امروز بارش‌ها را به صورت تند باد‌های لحظه‌ای بیشتر در نیمه جنوبی استان داریم، بیشینه بارش‌ها برای عصر چهارشنبه است و این سامانه بارشی تا پایان هفته بیشتر مناطق استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: همچنین بارش‌ها همراه با رعدوبرق هستند و با توجه به بارش‌های هفته قبل آبگرفتگی معابر، جاری شدن رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست و در ارتفاعات شاهد بارش تگرگ هستیم؛ لذا از صعود به ارتفاعات اکیدا خود داری شود.

راستی افزود: طی این مدت نیز وزش باد را در سطح استان شاهد هستیم. 

وی گفت: طی دیروز بارش در رفسنجان، کرمان، فیض آباد راور، لاله زار، دشت خاک، بردسیر و رابر داشتیم که رابر با ۲ و دهم میلی متر بیشترین میزان بارش را داشته است.
 
راستی تصریح کرد: ریگان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۶ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

 وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۱ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه / باران و تگرگ در راه است
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه | باران و تگرگ به تهران می رسد
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ تهران کی سرد می‌شود؟
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ دمای تهران از فردا کاهش می یابد
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم
  • کاهش دما و بارش باران در تهران
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟