Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@15:38:58 GMT

 غیبت ۳ طلایی المپیک روسیه در جام یاریگین

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۱۸۸۵

 غیبت ۳ طلایی المپیک روسیه در جام یاریگین

۳ طلایی کشتی آزاد روسیه در المپیک توکیو با نظر جامبولات تدیف، در جام معتبر یاریگین در کراسنویارسک به میدان نمی روند.

به گزارش ایسنا، جامبولات تدیف سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه، ۳ طلایی کشتی آزاد این کشور در المپیک توکیو را از حضور در جام یاریگین که قرار است از هفته جاری در کراسنویارسک برگزار شود، معاف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس زائور اوگویف، زائوربک سیداکوف و عبدالرشیدسعدالله یف که به ترتیب در اوزان ۵۷، ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد المپیک توکیو صاحب مدال طلا شده بودند، در جام معتبر یاریگین به میدان نمی روند.

تدیف در اینباره گفت: تمام قهرمانان ما به غیر از ۳ طلایی المپیک توکیو در جام یاریگین کشتی می گیرند. ۳ طلایی ما در توکیو نیز برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا مد نظر خواهند بود. بین نفرات برتر جام یاریگین و طلایی های المپیک، رقابت انتخابی خواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کشتی آزاد جام ایوان یاریگین المپیک توکیو جام یاریگین کشتی آزاد ۳ طلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۱۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب یک سهمیه دیگر برای کشتی آزاد؛ آذرپیرا المپیکی شد

پنجمین سهمیه کشتی آزاد در پاریس توسط امیر علی آذرپیرا ملی پوش ۹۷ کیلوگرم کشورمان بدست آمد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز -جمعه سی‌ویکم فروردین- مسابقات کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک پاریس در قرقیزستان پیگیری شد. در این مسابقات به فینالیست‌ها سهمیه توزیع می‌شود. براساس اعلام اتحادیه جهانی کشتی مسابقات شانس مجدد، رده‌بندی و فینال برگزار نخواهد شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۱ از سد آرش یوشیدا از ژاپن گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر صفر از سد گانخویاگ گانباتار از مغولستان گذشت و سهمیه المپیک پاریس را از آن خود کرد.

گفتنی است که رقابت‌های جهانی استانبول آخرین شانس کسب سهمیه در وزن ۵۷ کیلوگرم است که به احتمال علیرضا سرلک عازم این مسابقات خواهد شد تا بتواند ششمین سهمیه کشورمان را در کشتی آزاد به دست بیاورد.

کد خبر 746017

دیگر خبرها

  • ارزیابی کاوه از کسب ۲سهمیه المپیک
  • کسب یک سهمیه دیگر برای کشتی آزاد؛ آذرپیرا المپیکی شد
  • ارزیابی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد از کسب دو سهمیه و یک احتمال دیگر
  • چهارمین سهمیه کشتی آزاد ایران در المپیک ۲۰۲۴ به یونس امامی رسید
  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • رقابت‌های قاره‌ای گزینشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس – قرقیزستان
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم