Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری آمریکا برای اولین بار یک زن مسلمان را به عنوان یکی از گزینه‌های قضاوت یک دادگاه فدرال در این کشور انتخاب کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری الجزیره، در صورت تایید سنای آمریکا، نصرت جهان چودوری، یک وکیل حقوق مدنی بندگلادشی تبار به عنوان قاضی یک دادگاه فدرال منطقه‌ای در نیویورک مشغول به کار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاخ سفید در بیانیه‌ای، این وکیل را چنین توصیف کرد: او نخستین بنگلادشی-آمریکایی، اولین زن مسلمان آمریکایی و دومین مسلمان آمریکایی خواهد بود که عنوان قاضی فدرال را کسب می‌کند.

چودوری در حال حاضر مدیر حقوقی بخش ایلینوی "اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا" است، یک گروه مدافع حقوق مدنی.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا هیچ راهی جز تسلیم در برابر خواسته‌های حماس و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطینی ندارد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، در بیانیه تجمع علمای مسلمان لبنان با اشاره به گذشت 172 روز از تجاوزات بی وقفه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و بمباران مستمر مناطق مختلف و محاصره بیمارستان‌ها و تجاوزات به کادر بهداشت و درمان، آن را بیانگر توحش حیوانی صهیونیست‌ها و ماهیت غیرانسانی آنها دانست.

در این بیانیه آمده است:

1-تجمع علمای مسلمان لبنان، عملیات تروریستی اخیر در مسکو را محکوم می‌کند که بیش از 140 کشته و صدها زخمی به جا گذاشت، عملیاتی که ایالات متحده آمریکا و رئیس جمهور اوکراین با عنوان اینکه عملیات را داعش انجام داده، بر نقش خود سرپوش گذاشتند، هر چند ممکن است عناصری از داعش این عملیات تروریستی را انجام داده باشند، اما تحریک کننده و طراح این عملیات، اوکراین و ایالات متحده آمریکا بودند و معنایش این است که مسکو در زمان و مکان مناسب، پاسخ خواهد داد و این همچنین فرصتی برای رهایی از شر داعش در سوریه و پایان حضور تروریست‌ها در ادلب و یکپارچه شدن کشور سوریه با رهایی از چنگال همه اشغالگران(تروریستها و آمریکا و متحدانش) به شمار می‌رود.

2-تجمع علمای مسلمان لبنان از کشورهای روسیه و چین به سبب وتوی قطعنامه اخیر آمریکا تقدیر می‌کند که هدف از این قطعنامه، اجرای اراده رژیم صهیونیستی برای تکمیل محاصره نوار غزه و تحقق اهداف صهیونیستی در غزه بود.

آمریکا باید بداند که راه حل این مسئله در فلسطین، تحقق خواسته‌های جنبش حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی است که برای همه شناخته شده است.

3-تجمع علمای مسلمان لبنان، تجاوز مجدد نظامیان صهیونیست به مجتمع پزشکی شفاء و کشتار پزشکان و پرستاران را محکوم کرده و بیانگر حقد و کینه صهیونیست‌ها در سایه سکوت سازمان بهداشت جهانی و نهادهای جهانی حقوق بشری است که مدعی حمایت از انسانیت هستند.

4-تجمع علمای مسلمان به گردان طوباس در کرانه باختری اشغالی به سبب عملیات بزرگ آن علیه رژیم صهیونیستی تبریک می‌گوید که برای اولین بار از خودروی بمبگذاری شده برای منفجر کردن بولدوزر نظامی ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در چارچوب نبرد طوفان الاقصی استفاده کرد و معنایش این است که کرانه باختری با توسعه ابزارهای مبارزاتی خود، ضربات بزرگی را به دشمن صهیونیستی وارد خواهد کرد تا به تجاوزاتش به غزه پایان دهد.

5-تجمع علمای مسلمان لبنان از مقاومت اسلامی عراق به سبب عملیات خود علیه رژیم صهیونیستی از جمله حمله پهپادی به ساختمان وزارت جنگ این رژیم تمجید می‌کند که تاکیدی بر این حقیقت است که محور مقاومت برای دخالت و حمایت از مقاومت در غزه آماده است.
 

دیگر خبرها

  • روایت نشریه اماراتی از جزئیات مذاکرات محرمانه ایران و امریکا
  • استفاده طالبان از بالگردهای آمریکا پیام ضعف واشنگتن است
  • ریزش پل در تصادف کشتی در امریکا (+ عکس) / جو بایدن: نشانه ای از عمدی بودن وجود ندارد
  • ریزش پل در تصادف کشتی در امریکا / جو بایدن: نشانه ای از عمدی بودن وجود ندارد
  • بایدن: دولت فدرال هزینه بازسازی پل فرانسیس اسکات را پرداخت می‌کند
  • آمریکا هیچ راهی جز تسلیم در برابر خواسته‌های حماس و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطینی ندارد
  • جدل بر سر قطعنامه شورای امنیت؛ امریکا وتو نکرد نتانیاهو برافروخت!
  • بانوی مسیحی آمریکایی در نهاوند مسلمان شد
  • دوره‌ تیره و تار بانک مرکزی آمریکا
  • عکس| اولین تانک ارتش آمریکا؛ زره‌پوشی با طراحی رنو