Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه۱۷ گفت: همزمان با شب ولادت حضرت فاطمه (س) طولانی‌ترین نورافشانی کشور در مسیر ۳ کیلومتری باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) به اجرا در می‌آید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رضا شنگی شهردار ۱۷ با اعلام این خبر اظهار داشت: باغ راه حضرت فاطمه (س) به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های فرهنگی_ اجتماعی شهرتهران به حساب می‌آید، مساحت این پروژه به طول ۹ کیلومتر به روی تونل قطار مسیر تهران_ تبریز بین منطقه ۱۷ و ۱۸ قرار دارد، که سه کیلومتر طول این مسیر در محدوده منطقه ۱۷ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) ویژه برنامه‌ای در این گذر که مزین به نام حضرت فاطمه زهرا (س) است به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه برگزار خواهد شد، نور افشانی در ۳۰ نقطه این محور سه کیلومتری (منطقه۱۷) شنبه ۲ بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء انجام خواهد شد.

شهردار منطقه۱۷ ادامه داد: در این برنامه غرفه‌های موسیقی محلی، حضور هنرمندان، گریم کودک، ایستگاه صلواتی و نورافشانی در راستای ایجاد فضایی مفرح دایر خواهد شد.

شنگی تصریح کرد: مرکز این مراسم در همجواری امام زاده حسن (ع) محوطه «گذر طهران» واقع در تقاطع خیابان سجاد شمالی است.

شنگی خاطرنشان کرد: شهردار تهران توجه ویژه‌ای به پروژه باغ راه حضرت فاطمه (س) دارد، به همین منظور با طراحی و معماری ایرانی _ اسلامی در سال آینده این محور مورد بازآفرینی ویژه در خور شهروندان دارالشهدای تهران قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نورافشانی روز زن روز مادر میلاد حضرت زهرا شهرداری تهران منطقه 17 حضرت فاطمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار عیدانه شهردار منطقه ۱۵ با کودکان شیرخوارگاه شبیر

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد شیری شهردار منطقه۱۵در این دیدار صمیمی  ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مجتمع خدمات بهزیستی و شیرخوارگاه شبیر اظهار امیدواری کرد: سالی پر از خیر و برکت برای این کودکان در روز‌های پیش رو رقم بخورد.

وی در ادامه بر ترویج و احیاء فرهنگ احسان، نیکوکاری، اکرام کودکان و حمایت مادی و معنوی از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست تاکید کرد.

مجتمع خدمات بهزیستی و شیرخوارگاه شبیر در سال ۱۳۳۲ توسط مرحوم شبیر به عنوان قدیمی‌ترین شیرخوارگاه کشور در خیابان ۱۷ شهریور منطقه ۱۵ تهران پایه گذاری شده و نمونه موفق از کار جمعی خیران است. این مجتمع به دلیل فرسودگی ساختمان از سال ۱۴۹۴ تا ۱۳۹۸ با امکانات عالی بازسازی شد و اکنون مجهزترین و بزرگترین شیرخوارگاه کشور است.

در حال حاضر این مرکز متولی نگهداری از چند ده نوزاد و کودک خردسال تا ۳ سال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساماندهی کمک‌های مردمی به غزه کار ویژه مهم هلال‌احمر است
  • افزایش صدور پروانه ساختمانی در جنوب غربی تهران
  • تداوم افتتاح های مترویی منطقه هفت در سال جدید
  • افتتاح خانه خبرنگاران در آینده‌ای نزدیک/ تداوم افتتاح های مترویی منطقه هفت در سال جدید
  • دیدار عیدانه شهردار منطقه ۱۵ با کودکان شیرخوارگاه شبیر
  • برنامه‌های ویژه اتوبوسرانی تهران برای شب‌های قدر و نمایشگاه قرآن
  • تامین هزینه‌های ساخت پارکینگ در منطقه ۶ تهران
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان تهران پس از ۱۲ سال تعطیلی
  • برپایی ۱۰ ایستگاه مذهبی در کرمانشاه به مناسبت میلاد امام حسن(ع)
  • برپایی جشن بزرگ دهکده بهار ایران در پارک دانشجو