Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین ناظمیان‌پور مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر اظهار داشت: ساعت ۲۰ و ۱ دقیقه با اعلام به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی شهرستان دیر مبنی بر برخورد سه دستگاه خودرو پراید و پژو در سه راه مغدان  بلافاصله سه دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس ۱۱۵ بردخون، دروداحمد و ابدان به محل حادثه اعزام شد.

مسؤول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر افزود: تیم اورژانس به محض رسیدن به محل حادثه با بررسی وضعیت حیاتی مصدوم به ارایه خدمات اولیه درمانی و فوریت‌های پزشکی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: متاسفانه در این حادثه سه نفر از سرنشینان یکی از خودروهای پراید در دم فوت کردند و دو نفر دیگر بر اثر جراحت زیاد بعد از انتقال به بیمارستان فوت کردند.

ناظمیان‌پور اضافه کرد: یک مصدوم دیگر که یک زن بود قبل از رسیدن آمبولانس توسط خودروهای شخصی به بیمارستان زینبیه خورموج منتقل شد؛ دو مصدوم دیگر نیز به مرکز خدمات جامع سلامت بردخون منتقل شده و جراحت سطحی داشتند.

مسؤول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر تصریح کرد: علت حادثه توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید:

جزییات تصادف خونین در بوشهر با ۳ کشته و ۵ مجروح لحظه هولناک از تصادف زنجیره‌ای و مرگبار یک تریلی با بیش از ۲۰ خودرو

۲۳۵۲۳۱

کد خبر 1594916

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تصادفات رانندگی جرایم رانندگی رانندگی پراید اورژانس ۱۱۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خوربیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

 محمدعلی کاوسی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی افزود: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت