Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: رایزنی های لازم با سازمان امور استخدامی و نهادهای مربوطه انجام خواهد شد تا روند استخدام امدادگران و نجاتگران داوطلب تسهیل پیدا کند.ما به دنبال اقناع مسئولین برای استخدام امدادگران ونجاتگران هستیم.

به گزارش برنا؛ حسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر صبح امروز با همراهی مسولین و نمایندگان سازمان امور استخدامی کشور، شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران و دیگر مسئولان از پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران در آزادراه تهران-کرج و همچنین پایگاه امداد و نجات کوهستان دربند در شمال پایتخت بازدید کردند و با امدادگران و نجاتگران و مسولین حاضر دد این پایگاه ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس جمعیت هلال احمر در این بازدید اظهار کرد: به غیر از موضوع داوطلبان، ۱۲ هزار امدادگر و نجاتگر داوطلب در سطح کشور به هموطنان امداد رسانی می کنند و این افراد در پایگاه های امداد و نجات حداقل ۱۰ روز شیفت کاری پشت سر می گذارند و در واقع نباید اسم امدادگران و نجاتگران را داوطلب گذاشت. 

وی گفت: اکثر امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در کشور در سخت ترین شرایط که هیچ فردی قادر به خدمت نیست، در حال خدمات رسانی هستند و باید شرایط استخدام این افراد تسهیل شود و یا اگر استخدام نشدند، بیمه این افراد در صورت بروز حوادث برای خودشان، تأمین شود تا از خدمتی که داشته اند متضرر نشوند. 

رئیس جمعیت هلال احمر بیان کرد: تلاش ما این است که هماهنگی های لازم با سازمان امور استخدامی و نهادهای مربوطه را داشته باشیم و بتوانیم برای استخدام امدادگران و نجاتگران داوطلب جمعیت هلال احمر، اقداماتی را انجام دهیم. 

کولیوند ادامه داد: همه باید تلاش کنیم تا روحیه ایثارگری را در بین نجاتگران گسترش دهیم‌. 

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در هر شیفت پایگاه امداد و نجات باید ۸ نفر نیروی عملیاتی حضور داشته باشد که ضروری است با توجه به اهمیت تامین منابع انسانی ثابت و معین در این پایگاه ها جهت تکمیل و نظام بخشی به فرآیند خدمت رسانی به هموطنان و افزایش کیفیت خدمات قابل ارائه، هر چه سریعتر روند استخدام امدادگران و نجاتگران داوطلب را تسهیل ببخشیم. 

در پایان این بازدید نیز نماینده سازمان امور استخدامی کشور گفت: با پیگیری های مجدانه ای که از طرف رئیس جمعیت هلال احمر شده است، در صورت عدم وجود منع قانونی و طی نمودن فرآیندهای قانونی لازم، تلاش خواهیم کرد موضوع استخدام امدادگران و نجاتگران داوطلب و زحمتکش جمعیت هلال احمر را پیگیری و در این خصوص برنامه ریزی هایی را انجام خواهیم داد تا بزودی بتوانیم شاهد این امر که باعث افزایش کیفیت خدمت رسانی به هموطنان خواهد شد باشیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر امداد و نجات جمعیت هلال احمر پایگاه امداد و نجات پایتخت جمعیت هلال احمر امداد و نجات خدمات رسانی خدمت رسانی جمعیت هلال احمر هلال احمر سازمان امور استخدامی رئیس جمعیت هلال احمر امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بند خاکی روستای سالک‌آباد هم شکسته شد/امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، محمدعلی کاوسی گفت: شهرستان زیرکوه از روز گذشته شاهد بارش نزولات آسمانی بود، به طوری که با شدت گرفتن بارش‌ها در ساعات پایانی روز، حجم آب در سد ۱۲ امام این شهرستان بالا گرفت. 

وی افزود: نیروهای امدادی هلال‌احمر زیرکوه در حال انتقال و اسکان ساکنین روستای نوده در شهر آبیز بودند که تیم‌های ارزیاب خبر از شکسته شدن سد ۱۲ امام دادند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: بنابراین به دستور فرماندار زیرکوه و با کمک امدادگران هلال احمر ۲۵۰ خانوار روستای بمرود نیز توسط امدادگران به شهر حاجی‌آباد منتقل و اسکان داده شدند. 

کاوسی گفت: ساعاتی قبل نیز بند خاکی روستای سالک‌آباد بر اثر حجم بالای آب شکسته و آب آن در شهر حاجی‌آباد زیرکوه جاری شد. 

وی افزود: به منظور کمک‌رسانی به ساکنین شهر حاجی‌آباد، ۶ تیم کامل هلال احمر شهرستان زیرکوه در حال امدادرسانی هستند و ۱۰ تیم سیلاب نیز از تمامی شهرستان‌های استان با تجهیزات کامل برای کمک به شهرستان زیرکوه اعزام شده‌اند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: امدادگران هلال‌احمر هم‌اکنون در حال تخلیه آب از معابر و منازل مسکونی با لجن‌کش‌ها و موتور پمپ‌ها هستند.

دیگر خبرها

  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب در سیل زیرکوه
  • بند خاکی روستای سالک‌آباد شکسته شد / امدادرسانی ۱۶ تیم هلال
  • بند خاکی روستای سالک‌آباد هم شکسته شد/امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • جست‌وجوی نجاتگران هلال‌احمر زنجان برای یافتن مرد ۶۰ ساله
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره