Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه-  منوچهر رضایی گفت : پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انفجار در یک واحد مسکونی شهر صحنه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران با دریافت این گزارش به سرعت در محل حادثه واقع در انتهای خیابان آزادگان حاضر شده و پس از تحقیقات صورت گرفته مشخص شد یک عدد پیک نیک بر اثر نشتی دچار انفجار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این انفجار پنج عضو خانواده شامل پدر ۴۵ ساله، مادر ۴۲ ساله، دختران ۷ ساله و ۴ ماهه و پسر ۱۰ ساله خانواده از نواحی مختلف بدن دچار آسیب و جراحت شده و به بیمارستان شهر صحنه منتقل شدند.

در این حادثه شیشه‌های منزل تخریب و خسارات زیادی به وسایل منزل از جمله یخچال، تلویزیون و ظروف آشپزخانه وارد آمده است.

با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی پلیس خوشبختانه وضعیت عمومی مصدومان حادثه مطلوب و در بیمارستان تحت درمان قرار دارند.

معتاد شیشه‌ای در کرمانشاه منزلشان را به آتش کشید

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : یک فرد معتاد به ماده مخدر شیشه که در اقدامی عمدی منزلشان را در یکی از محلات شهر به آتش کشیده بود دستگیر شد.

علیرضا دلیری گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد آتش سوزی عمدی منزل در شهرک کهریز، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران کلانتری ۱۸ سجادیه پس از حضور در محل و انجام تحقیقات ابتدایی دریافتند که آتش سوزی توسط پسر معتاد خانواده رخ داده و سپس متواری شده است.

ماموران در ادامه و با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل آتش سوزی شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر و تحویل مراجع قضائی دادند.

در این آتش سوزی لوازم منزل از قبیل یخچال، هشت تخته فرش، تلویزیون، پتو، ظروف آشپزخانه و طعمه حریق شده و خسارات زیادی به منزل وارد آمد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی سرقت مسلحانه سارق حرفه ای آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق گرفتگی در مریوان حادثه آفرید

بی احتیاطی آرماتوربند و داربست‌کار در هنگام کار و عدم توجه به شبکه برق منجر به حادثه و سوختگی یک شخص در شهر مریوان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق کردستان؛ بی احتیاطی آرماتوربند و داربست کار در هنگام کار و عدم توجه به شبکه برق منجر به حادثه و سوختگی یک شخص در شهر مریوان شد.

با اعزام اکیپ‌های عملیاتی در کمترین زمان ممکن محل حادثه ایمن و فرد مجروح به بیمارستان منتقل شد.

ضروری است اصناف موارد ایمنی را رعایت کرده و قبل از انجام هر کاری تمام جوانب کار را سنجیده و در صورت در حریم بودن کار با شبکه برق، حتماً با واحد اتفاقات به شماره ۱۲۱ تماس بگیرند.

به گزارش ایمنا، این حادثه تلفات جانی نداشته است.

کد خبر 747064

دیگر خبرها

  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • برق گرفتگی در مریوان حادثه آفرید
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • خیس بودن کف کارگاه خیاطی، حادثه آفرید
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • انفجار گاز در آساوله سنندج حادثه آفرید
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج + فیلم
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت