Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی گفت: در سوره مبارکه احزاب آیه ۵۹ خدا دستور چادر داده است و به پیغمبر فرموده است به زنانت، به دخترانت و زنان مومنین بگو چادر سر کنند؛ چرا که شناخته نشوند و مورد اذیت قرار نگیرند این حجاب برای صیانت است و گرنه کسی نگفته است زن ورزش نکند، زن تفریح و گردش نکند و از تمام حقوق و حدود اجتماعی که مردان برخوردارند زنان نیز برخوردارند و باید آزادانه ورزش و تفریح کنند اما نظام مقدس جمهوری اسلامی و مسئولان نظام موظفند صیانت زنان را در عین خوشگذرانی و تفریح و ورزش کردن فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهارکرد: مراجع تقلید و مقام معظم رهبری فتوا دادند که دوچرخه سواری زن در ملا و منظر مردان حرام است، چرا که تبرج است و نباید زنان در حضور مردان در خیابان‌ها سوار دوچرخه شوند اما آیا زنان باید از دوچرخه سواری و اسب سواری محروم شوند؟ خیر زن باید بتواند استفاده کند و تنها باید صیانت شود و حفظ شود و در مکانی به دور از نگاه مردان بتواند دوچرخه سواری و اسب سواری و تفریح کند.

وی خاطرنشان کرد: از شهردار مشهد تشکر می‌کنم به خاطر دستوری که صادر کردند و برنامه‌ای که اجرا می‌شود در پارک‌های بالای ۵ هکتار مکان‌هایی برای ورزش و تفریح بانوان فراهم شود و زن‌ها بتوانند با کمال آزادی ورزش کنند اما در صیانت؛ در راستای شهوترانی و رهگذر غریزه جنسی و نگاه و چشم‌چرانی قرار نگیرند، عزیزان من میدان چمن فوتبال و بازی فوتبال جای هیجان است، شما مردان چقدر هیجان پیدا می‌کنید بعد بانوانی که به مراتب از نظر عاطفی و احساسی هیجانی تر هستند این هیجان را بروز و ظهورش را مراجع تقلید می‌گویند حرام است، صدای زن بلند شود و حرکات زن در مقام هیجان مردان را تحریک کند حرام است.

علم‌الهدی بیان داشت: اینکه می‌گویند فیفا مجبور کرده است زنان باید تماشای بازی فوتبال شرکت کنند؛ شیطنت‌های افراد بی‌دین و ضدانقلاب خارج‌نشین است که فیفا را تحریک کردند وگرنه فیفا به این کارها کار نداشت، حال زنان از تماشای فوتبال محروم باشند و تنها به تلویزیون اکتفا کنند؟ این نظام، نظام اسلامی است و مسئولان فوتبال بیایند در ورزشگاه‌ها مکان‌هایی را مخصوص بانوان فراهم کنند که صیانت داشته باشند و از هیجان او یک مرد هوس‌ران و چشم‌چران سوءاستفاده نکند. زنان را باید صیانت کرد چه مانعی دارد از ورزشگاه فوتبال را ببیند اما باید از او صیانت شود.

وی عنوان کرد: دستگاهی که مسئول توسعه ورزش قهرمانی در کشور است مسئول ایجاد صیانت برای زنان در تماشای مستقیم فوتبال هست و باید انجام دهد. برادران و خواهران نیاییم با دین دشمنی کنیم این حرف هایی که در فضای مجازی حرف‌های بنده و امثال بنده را تحریف می‌کنند و پس و پیش می‌کنند و مسخره می‌کنند، ما که ترس و باکی نداریم و در راه دین فداکاری است، الگوی ما نواب صفوی است ما پای همه چی ایستاده‌ایم.

امام جمعه مشهد بیان کرد: شما غیرت دینیتان نباید اجازه بدهد که یک عده اراذل به حرام خدا حمله کنند و احکام دین و آیات قرآن را زیر پا بگذارند و حجاب را مسخره کنند و ما وظیفه داریم برای زنان تمام تفریحات و ورزش‌ها را فراهم کنیم با صیانت و حفاظت و در این نظام به وسیله عناصر متدین دولت و مجلس برنامه ریزی شود و خواهران و دختران ما با کمال صیانت از هرگونه جرایان غیردینی و غیرشرعی بتوانند از انواع ورزش‌ها و تفریحات لذت ببرند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: خبر ویژه ورزش بانوان دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی :لزوم برخورد قانونی با هنجارشکنان و ناقضان مقررات ورود زنان به ورزشگاه

به گزارش خبرآنلاین، انسیه خزعلی معاون امور زنان ریاست جمهوری در شبکه ایکس ( توئیت) در مورد حضور زنان در ورزشگاه ها نوشت:

در نامه‌ای به وزیر ورزش متذکر شدم که مسئولان ورزش باید پاسخگوی عدم رعایت قوانین و دستورالعمل‌ها در ارتباط با ورود زنان به ورزشگاه باشند. همچنان که ضرورت دارد به سرعت در مورد عاملان نقض مقرراتی که هنجارهای جامعه را خدشه‌دار می‌سازد، اعمال قانون شود.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894654

دیگر خبرها

  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • جشن پرشور و تماشایی هواداران لورکوزن بعد از قهرمانی در ورزشگاه + ویدئو
  • (عکس) پوستر سایت رهبری در پی عملیات تلافی‌جویانه ایران
  • واکنش تند انسیه خزعلی به جنجال حضور دختران در استادیوم
  • خزعلی :لزوم برخورد قانونی با هنجارشکنان و ناقضان مقررات ورود زنان به ورزشگاه
  • واکنش خزعلی به ورود جیمی جامپ یک زن در ورزشگاه
  • برخورد قاطع با هنجارشکنان برای صیانت از سلامت جامعه
  • واکنش خزعلی به ورود جیمی جامپ بی حجاب به ورزشگاه
  • واکنش خزعلی، معاون رئیسی به ورود جیمی جامپ بی حجاب به ورزشگاه + عکس
  • لزوم برخورد سریع قانونی با هنجارشکنان ورود زنان به ورزشگاه